مشخصات گوشی جدید Razr 40 موتورولا

اخیراً موتورولا شروع به فروش گوشی هوشمند Motorola Razr 40 در چین کرده است. این دستگاه همچنین برای عرضه در چندین بازار جهانی مانند هند و امارات نیز مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش تکناک، گوشی هوشمند  Motorola Razr 40 ، با شماره مدل XT2323-1، که قرار است به زودی عرضه شود، اخیراً تصدیق TDRA امارات را دریافت کرده است، که نشان دهنده عرضه احتمالی آن در امارات می‌باشد. در حالی که خود گواهی جزئیات خاصی در مورد مشخصات دستگاه ارائه نمی دهد، نشان می دهد که راه اندازی آن در دست نیرو های عرضه است. قابل ذکر است که این گوشی هوشمند قبلاً در چین معرفی شده است، بنابراین بیایید نگاهی دقیق‌تر به مشخصات آن بیندازیم.

گوشی هوشمند Motorola Razr 40 با صفحه نمایش OLED LTPO به اندازه 6.9 اینچ و با رزولوشن FHD+ و لبه‌های گرد و یک حفره مرکزی مجهز شده است.

این صفحه نمایش دارای نرخ تازه سازی 144 هرتز، سازگاری با HDR10 + و صفحه نمایش 10 بیتی با کیفیت رنگ بالاست. همچنین یک صفحه نمایش ثانویه کوچک به اندازه 1.5 اینچ در کنار حسگرهای دوربین، به یادآوری Samsung Galaxy Z Flip 4، در پشت قرار دارد.

در مورد دوربین‌های این دستگاه، گوشی هوشمند Motorola Razr 40 دارای دو حسگر با یک حسگر اصلی 64 مگاپیکسل و یک لنز الحاقی 13 مگاپیکسل برای زاویه دید پهن است.

برای سلفی نیز دارای یک دوربین 32 مگاپیکسل در جلوی دستگاه است. این دستگاه دو بلندگو استریو، Snapdragon Sound و Dolby Atmos را برای تجربه صوتی بهتر فراهم می کند. در داخل، از پردازنده Snapdragon 7 نسل اول با تا 12 گیگابایت RAM و 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی پشتیبانی می‌شود.

این تلفن توسط باتری 4،200 میلی آمپر ساعت با قابلیت شارژ سریع با سرعت 30 وات و شارژ بی‌سیم با سرعت 8 وات پشتیبانی می شود. این دستگاه از Android 13 پشتیبانی می کند و دارای گزینه های اتصالی مانند USB-C، NFC، WiFi-6E، 5G و Bluetooth 5.3 است. علاوه بر این، این دستگاه دارای یک اسکنر اثر انگشت همراه با شاخص IP52 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و پخش آب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.