معرفی دوربین داشبورد جدید 70MAI

ما در دوره‌ای از زندگی‌ هستیم که یک دوربین داشبورد ، به‌ویژه دوربینی از 70mai مشهور، برای ماشین جدید افراد مهم است.

به گزارش تکناک، آخرین دوربین این شرکت، 70mai Dash Cam A810، دستگاه پیشرفته‌ای با قابلیت‌های فوق‌العاده HD 4K و ویژگی‌های هوش مصنوعی پیشرفته، تجربه رانندگی را دوباره تعریف می‌کند.

طبق تصاویر منتشر شده از آن، طراحی70mai Dash Cam A810 شیک و مدرن است و با بدنه‌ نقره ای به طور یکپارچه با فضای داخلی وسیله نقلیه ترکیب می شود و ایمنی آن را افزایش می دهد. این واحد دوربین جمع و جور، عدم ممانعت دید هنگام رانندگی را وعده می‌دهد. صفحه نمایش پشتی آن به همراه 4 دکمه سفارشی، امکان عملکرد و پیمایش آسان از طریق تنظیمات دوربین را فراهم می کند.

جدیدترین محصول این شرکت به مجموعه‌ چشمگیر و طیف وسیع محصولات خودرو آن شامل ویژگی های پیشگامانه و متمایز در بازار رقابتی دوربین داشبورد می‌پیوندد. به وضوح وجود سنسور قدرتمند Sony Starvis 2 IMX 678 بهترین دلیل برای خرید آن است. اما این تنها مورد تمایز آن نیست. دیگر مشخصات آن عبارت است از:

مشخصات فنی 70mai DASH CAM A810

  • کیفیت تصویر True 4K
  • سنسور سونی STARVIS 2 IMX678 CMOS
  • تشخیص حرکت مبتنی بر هوش مصنوعی
  • ضبط اضطراری بافر
  • GPS داخلی برای ADAS
  • کنترل درون برنامه ای و اشتراک گذاری فیلم
  • فریم ریت بالا: 60 فریم بر ثانیه
  • ضبط دو کاناله HDR
  • 70mai Night Owl Vision
  • سیستم های پیشرفته کمک راننده
  • نظارت 24 ساعته پارکینگ
  • فیلتر Road Story

پکیج اصلی

70mai همیشه بسته های جذاب برای ارائه طراحی می‌کند و اکنون یک بار دیگر این کار را انجام داده‌است. A810 درون یک جعبه با کیفیت عالی قرار داده شده است و شامل خود دوربین به همراه چند دفترچه راهنمای مفید می‌شود. همچنین برخی از قطعات پلاستیکی تمیز استاتیک مفید برای تضمین اتصال آسان به شیشه جلو وجود دارد. همچنین یک دوشاخه برق USB Type-C به USB Type-A، یک ابزار حذف پلاستیک برای مدیریت کابل، و یک آداپتور برق USB پورت لوازم جانبی 12 ولتی نیز وجود دارد.

همچنین، این شرکت کیت نصب سخت افزار 70mai خود را نیز برای بررسی، ارسال خواهد کرد.

ضبط دو کاناله HDR

دوربین 70mai Dash Cam A810 با سنسور Sony Starvis 2 IMX678 CMOS و الگوریتم HDR، وضوح واقعی 4K UHD را ارائه می دهد. افزایش اندازه تراشه و مساحت پیکسل سنسور، همراه با بهبود عملکرد آن در نور کم، تضمین و تصاویر روشن و واضحی را حتی در شرایط نوری چالش برانگیز ثبت می‌کند. راه حل انحصاری MaiColor Vivid+ A810 کیفیت فیلم را بیشتر می کند و آن را واضح، طبیعی و واقعی می‌سازد.

دوربین 70mai Dash Cam A810 اولین دوربین داشبورد 4K است که با دوربین عقب 1080p HDR سازگار است. این تنظیم ضبط دو کاناله به کاربر امکان ثبت تصاویر هم از جاده جلو و هم از نمای عقب را می‌دهد و در صورت برخورد از عقب حداکثر پوشش و شواهد را ارائه می‌دهد. الگوریتم HDR ضامن ارائه فیلم واضح و واقعی حتی در شب توسط دوربین پشتی است.

دید در شب جغد مانند(NIGHT OWL VISION)

دوربین 70mai Dash Cam A810 از فناوری انحصاری Night Owl Vision بهره می‌برد و فیلم‌های واضحی حتی در شرایط کم نور ارائه می‌کند. دیافراگم بزرگ F1.8 آن، نور بیشتری را جذب و در نتیجه فیلم‌هایی با نور خوب ایجاد می‌کند. Night Owl Vision با بهبود وضوح، تعادل نوردهی، اشباع رنگ و کنترل تابش نور، فیلم‌برداری در شب را بهبود می‌بخشد و امکان ثبت تمامی جزئیات مهم حتی در تاریکی را فراهم می‌کند.

تشخیص حرکت مبتنی بر هوش مصنوعی

A810 مجهز به تشخیص حرکت مبتنی بر هوش مصنوعی است و می تواند فعالیت های مشکوک انسانی در اطراف خودروی پارک شده کاربر را شناسایی و ضبط را به طور خودکار فعال کند. این ویژگی در جلوگیری از تصادف و فرار یا آسیب بسیار ارزشمند است. علاوه بر این، A810 حالت نگهبان پارک هوشمند را ارائه می دهد و باعث می‌شود هر دو دوربین جلو و عقب به طور همزمان با سرعت یک فریم در ثانیه در حالت پارکینگ قیلم را ضبط کند. سپس فیلم در یک ویدیوی تایم لپس یک دقیقه ای فشرده می شود و در فضای کارت حافظه و مصرف انرژی صرفه جویی می شود.

سیستم های پیشرفته کمک راننده (ADAS)

70mai Dash Cam A810، با سیستم های پیشرفته کمک راننده عرضه می شود و هشدارهای صوتی بلادرنگی را برای عابران پیاده، دوچرخه سواران، خروج از خط، برخورد از جلو و ترافیک در حال حرکت ارائه می کند. این ویژگی‌های ایمنی به کاربر در هوشیاری حین رانندگی، تصمیم‌گیری آگاهانه و تضمین سفری ایمن‌تر برای راننده و اطرافیان کمک می‌کند.

GPS و اتصال

ماژول GPS داخلی در A810 ویژگی های ایمنی ضروری را ارائه می دهد. و شامل امکان سرعت لحظه‌ای مختصات و زمان جاری می‌شود. این اطلاعات در ردیابی مکان های تصادف و ارائه شواهد برای استفاده از بیمه بسیار مهم است. A810 را می توان از طریق هات اسپات وای فای به اپلیکیشن 70mai متصل کرد. این قابلیت به شما امکان دسترسی بی‌درنگ به فیلم‌های روی تلفن خود، ثبت عکس و دانلود و اشتراک بدون زحمت آنها را می‌دهد.

1 دیدگاه برای “معرفی دوربین داشبورد جدید 70MAI

  1. Avatar
    محمدرضا عینعلی گفته:

    تکنو این محصول را موجود دارد یا نه ؟ اگر ندارید ایا فروشنده ای سراغ دارید چون من هرچقدر گشتم پیدا نکردم.سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.