معرفی گوشی گلکسی A24 سامسونگ

سامسونگ امسال 8 گوشی هوشمند مقرون به صرفه و میان رده روانه بازار کرده است که بنابر برخی گزارش ها آخرین نمونه آن گوشی گلکسی A24 خواهد بود.

به گزارش تکناک، تنها دو مورد از این گوشی های میان رده 4G و بقیه دارای اتصال 5G برای ارائه سرعت دانلود و آپلود بهبود یافته در صورت عدم اتصال به شبکه Wi-Fi هستند. اکنون، این شرکت در حال برنامه ریزی برای عرضه یک گوشی هوشمند میان رده جدید دیگر بدون اتصال 5G است.

این شرکت کره جنوبی به طور تصادفی وجود گلکسی A24 را تایید کرده است و یک صفحه پشتیبانی برای گلکسی  A24 در وب سایت هند سامسونگ (Samsung) آپلود شده است و وجود آن را تأیید می‌کند.

با توجه به سابقه این شرکت، احتمالا به زودی گلکسی A24 عرضه خواهد شد. شماره مدل این گوشی هوشمند SM-A245F/DS است. این شماره مدل نشان‌دهنده وجود اتصال شبکه 4G و دو اسلات سیم کارت است.

احتمال عرضه گلکسی A24 به زودی در هند

طبق گزارش‌های قبلی، احتمالا سامسونگ سری گلکسی ( series of Android smartphones, mobile computing device and Android applications ) با مدل A24 را به پردازنده Helio G99 مدیاتک یا چیپست Snapdragon 680 مجهز خواهد کرد. این دستگاه صفحه نمایش 6.4 اینچی Super AMOLED Infinity-U با وضوح Full HD+ و ریفرش ریت 9oHz خواهد داشت.

بر اساس گزارش ها، این دستگاه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. طبق این گزارش‌ها این گوشی هوشمند از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی سازگار با شارژ سریع 25 واتی تغذیه می کند.

گواهی BIS این گوشی همچنین آغاز عرضه گلکسی A24 سامسونگ از هند را تایید می کند. با توجه به رندرهای مطبوعاتی فاش شده ، این گوشی ظاهری مشابه سایر گوشی های هوشمند گلکسی A و گلکسی S عرضه‌شده در سال جاری خواهد داشت و با یک پنل پشتی ساده و سه حلقه دوربین مجزا برای سه دوربین پشتی ارائه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.