معرفی 6 ویژگی جدید و کاربردی تلگرام

Giveaways

تلگرام دهمین سالگرد تولد خود را جشن می گیرد، این پلتفرم، از زمان راه اندازی، ویژگی های جدید زیادی را معرفی کرده است و امروز موارد دیگری به آن می‌افزاید.

به گزارش تکناک، از جمله ویژگی های جدید این به روز رسانی امکان انتشار استوری، حالت دوربین دوگانه برای استفاده همزمان از دوربین هایجلو و عقب، تنظیمات حریم خصوصی جدید و موارد دیگر اشاره کرد.

  • ویژگی استوری در تلگرام مانند پلتفرم های دیگر است. شما می توانید لحظات زندگی خود را به سرعت با دوستان خود به اشتراک بگذارید. با پایین کشیدن قسمت مخاطبین، Stories در بالای پنجره ظاهر شود. سپس می‌توانید استوری خود را به اشتراک بگذارید، به صورت خصوصی به مخاطبان پاسخ دهید، یا به استوری‌ها واکنش نشان دهید.
  • حالت دوربین دوگانه امکان استفاده همزمان از دوربین های جلو و عقب خود برای عکس و فیلم فراهم می‌کند. نمای یک دوربین کوچکتر خواهد بود و دوربین دیگر بقیه نما را اشغال خواهد کرد، همچنین می توان بین دوربین نمای مورد نظر را به عنوان نمای اصلی انتخاب کرد.
  • تنظیمات حریم خصوصی جزئی امکان انتخاب مخاطبین مجاز برای مشاهده استوری‌های کاربر را فراهم می‌کند. گزینه‌های این تنظیمات شامل Everyone، Contacts، Close Friends، و Selected Contacts می‌شود. کاربر کاملاً قادر به شخصی سازی مخاطبین این لیست‌ها و حتی حذف برخی افراد از آنها است.
  • ذخیره استوری‌ در پروفایل کاربر امکان حفظ استوری‌ها برای مدت نامحدود در پروفایل کاربر را در تلگرام فراهم می‌کند. با انتشار یک استوری، می توان نمایش آن را برای 6، 12، 24 یا 48 ساعت تنظیم کرد، اما با انتشار آن در نمایه خود، می توان برای همیشه آن را حفظ کنید.
  • ویرایش استوری‌ها به کاربر امکان ارتقا و تغییر عناصر استوری خود در هر زمان از روز را می‌دهد. می‌توان مواردی مانند قابلیت مشاهده، زیرنویس‌ها، متن روی صفحه، برچسب‌ها یا هر چیز دیگری را بدون نیاز به حذف استوری و انتشار نمونه جدید، تغییر داد.
  • مشاهده تفصیلی لیست کاملی از افرادی که استوری‌ها را در تلگرام مشاهده کرده‌اند نشان می‌دهد. می‌توانید ابتدا بینندگان را بر اساس بازدیدهای اخیر یا ابتدا بر اساس واکنش‌ها مرتب کنید. همچنین امکان جستجوی کاربر خاصی در میان بینندگان استوری وجود دارد. اعضای نسخه پریمیوم می توانند از Stealth Mode برای عدم نمایش خود در استوری‌های مشاهده شده کاربران طی ۵ دقیقه گذشته یا آنچه در 25 دقیقه آینده مشاهده می‌کنند، استفاده کنند.

آخرین آپدیت اکنون در اندروید و iOS در دسترس است. کافی است به فروشگاه برنامه مربوطه خود بروید و به دنبال گزینه نصب آپدیت باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.