معرفی 7 محصول جدید و چشم نواز سامسونگ

سامسونگ همانطور که وعده داده بود در جدیدترین مراسم Galaxy Unpacked خود چند محصول جدید را معرفی کرد.

به گزارش تکناک، این شرکت کره ای گوشی Galaxy Z Fold5 ، Galaxy Z Flip5 با صفحه نمایش Flex Window بزرگتر در جلو، سری جدید تبلت های Galaxy Tab S9 و سری Galaxy Watch6 با ویژگی های سلامت بهتر را در رویداد galaxy unpacked رو نمایی کرد.

در ادامه این مطلب به تفضیل به محصولات معرفی شده و ویژگی های آنها اشاره شده است.

گلکسی زد فلیپ ۵

پس از ماه ها شایعات و نشت اطلاعات، سامسونگ سرانجام از گلکسی Z Flip 5  آن هم با تغییرات بزرگی رونمایی کرد. اولین نکته ای که درباره دستگاه جدید متوجه خواهید شد، نمایشگر بزرگتر 3.4 اینچی آن است که از مفصل دستگاه تا دوربین های دوگانه کشیده می شود.مانند آنچه در موتو ریزر پلاس وجود دارد، صفحه نمایش فلیپ 5 می تواند اپلیکیشن های اندروید را به طور کامل اجرا کند.

برخلاف نسل قبلی، گلکسی زد فلیپ ۵ نیز کاملاً صاف تا انتها خم می‌شود و با یک چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ به‌روز شده عرضه می‌شود. نمایشگر درونی بدون تغییر باقی می‌ماند و شامل پنل OLED با اندازه ۶.۷ اینچ است. حتی با صفحه‌ کاور بزرگتر، دستگاه همچنان با همان قیمت گلکسی زد فلیپ ۴ یعنی ۹۹۹ دلار به بازار خواهد آمد.

گلکسی زد فولد ۵

همراه با گلکسی زد فلیپ ۵، سامسونگ همچنین گلکسی زد فولد ۵ جدید را نیز معرفی کرد. اگرچه این دستگاه با تعداد زیادی تغییرات اساسی همراه نیست، اما سامسونگ  بهبودهایی نسبت به سری قبلی این گوشی انجام داده است.

مشابه گلکسی زد فلیپ ۵، گلکسی زد فولد ۵ نیز با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و یک لولای به‌روزشده که به دستگاه اجازه‌ خم شدن کامل در حالت بسته شدن می‌دهد، همراه است.

این بدان معناست که هم اکنون ضخامت آن نسبت به نسل قبلی کمتر شده است و وقتی بسته شده است، ضخامت آن ۱۳.۴ میلی‌متر (نسبت به ۱۴.۲ میلی‌متر) است.

بروزرسانی های قابل توجه دیگر شامل افزایش روشنایی صفحه‌ نمایش داخلی ۷.۶ اینچی است که اکنون به ۱۷۵۰ نیت می‌رسد. با وجود این تغییرات کوچک، قیمت این دستگاه هنوز نسبتاً بالا است و ۱۷۹۹ دلار می‌باشد.

گلکسی واچ ۶ کلاسیک و استاندارد

سامسونگ رسماً با مدل جدید گلکسی واچ ۶ کلاسیک، بیزل فیزیکی چرخان را دوباره احیا کرده است. این ساعت به‌روزشده با همان اندازه‌های ۴۳ میلی‌متر و ۴۷ میلی‌متری نسل گذشته (گلکسی واچ ۴ کلاسیک) عرضه می‌شود و از یک محفظه استیل ضد زنگ تشکیل شده است.

علاوه بر گلکسی واچ ۶ کلاسیک، سامسونگ نمونه استاندارد گلکسی واچ ۶ را نیز به نمایش گذاشت، که شرکت آن را با محفظه‌های آلومینیومی به اندازه‌های ۴۰ میلی‌متر و ۴۴ میلی‌متر عرضه می‌کند.

هر دو ساعت دارای نمایشگر کریستال سافیر و صفحه نمایش کمی بزرگتر هستند. همچنین هر دو با سیستم عامل جدید Wear OS 4 و رابط کاربری One UI 5 عرضه می‌شوند که به‌روزرسانی‌هایی را برای ردیابی خواب، مناطق شخصی‌سازی شده نرخ ضربان قلب، تماس اضطراری SOS و موارد دیگر ارائه می‌دهد.

گلکسی واچ ۶ کلاسیک قیمتی معادل ۳۹۹.۹۹ دلار دارد، در حالی که گلکسی واچ ۶ معمولی با قیمت ۲۹۹.۹۹ دلار عرضه می‌شود.

گلکسی تب اس 9، ، تب اس 9 پلاس و تب اس 9 الترا

سامسونگ همچنین در این مراسم محصولات جدیدی از تبلت ها را معرفی کرده است. گلکسی تب اس 9، تب اس 9 پلاس و تب اس 9 الترا. برای اولین بار، همه سه تبلت صفحه نمایش OLED دریافت کرده اند، به علاوه دارای درجه بندی IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب هستند. اما به جز این بروزرسانی ها و یک چیپ جدید اسنپدراگون 8 نسل 2، تغییرات زیادی در اینجا از نظر ویژگی های کلیدی وجود ندارد.

اندازه های این سه تبلت همانند قبل باقی می ماند، تب اس 9 دارای نمایشگر 11 اینچی، تب اس 9 پلاس با نمایشگر 12.4 اینچی و تب اس 9 الترا دارای نمایشگر 14.6 اینچی است. در مورد قیمت، تب اس 9 از 799.99 دلار شروع می شود، در حالی که تب اس 9 پلاس 999.99 دلار و الترا با قیمت 1,199.99 دلار قیمت گذاری شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.