نحوه تأیید حساب کاربری در یوتیوب

بسیاری از کاربران امیدوار به بهبود تجربه خود در یوتیوب ، دستگاه خود را ارتقا می‌دهند. اما به جز ارتقاء سخت افزار، می‌توان با روش‌های دیگری  تأیید حساب کاربری نیز تجربه خود را ارتقا داد.

به گزارش تکناک، تأیید حساب کاربری یوتیوب یکی از این روش‌هاست و می‌تواند هم برای سازندگان محتوا و هم برای کاربران عادی مفید باشد.

راه های زیادی برای بهبود و مشروعیت حضور آنلاین کاربران در یوتیوب وجود دارد. تأیید حساب یوتیوب یک مرحله ضروری در این فرآیند است. راستی‌آزمایی به کانال کاربر اعتبار می‌بخشد و دسترسی به ویژگی‌های مختلف مؤثر بر مرور یوتیوب را باز می‌کند.

کارهای مقدماتی قبل از تأیید حساب یوتیوب

فرآیند تأیید حساب یوتیوب بسیار ساده است. با این حال، قبل از شروع چند نکته را باید رعایت کنید. روش تأیید شامل یک کد تأیید پیامکی یا یک تماس صوتی می‌شود، بنابراین از امکان استفاده از تلفن خود اطمینان حاصل کنید. همچنین برخی از حساب‌های جدیدتر در طول فرآیند ثبت‌نام تأیید می‌شوند. بنابراین اگر هنگام ثبت نام، شماره تلفن خود را به حساب یوتیوب خود متصل کرده باشید، ممکن است حساب شما قبلاً تأیید شده باشد.

نحوه تأیید حساب یوتیوب خود

برای تأیید حساب کاربری یوتیوب موجود، درمرورگر وب وارد حساب خود شوید. با مراجعه به این پیوند می‌توانید ۵ مرحله اول را رد کنید.

  1. روی نماد نمایه خود در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.
  2. روی Settings کلیک کنید.
  3. Channel status and features را انتخاب کنید.
  4. فلش کشویی کنار Intermediate features را بزنید.
  5. Verify Phone Number را انتخاب کنید.
  6. نحوه دریافت کد تأیید (پیام یا تماس خودکار) را مشخص کنید.
  7. کشور خود را انتخاب و شماره تلفن خود را وارد کنید.
  8. روی Get Code کلیک کنید و منتظر دریافت کد تأیید خود بمانید.
  9. کد تأیید شش رقمی دریافتی را وارد و روی Send کلیک کنید.

حساب یوتیوب شما پس از انجام این مراحل تأیید می شود. حال امکان بررسی ویژگی های اضافی با تأیید حساب وجود دارد.

مزایای حساب یوتیوب تأیید شده

تأیید حساب کاربری به ویژه برای سازندگان محتوا در یوتیوب مفید است. در صورت تمایل به توسعه کانال یوتیوب خود، این روند یک گام مهم به حساب می‌آید. و با تأیید حساب خود به بسیاری از ویژگی های مفید که موجب ارتقا تجربه شما در در این پلتفرم می‌شوند، دسترسی خواهید داشت. با حساب‌ تأیید شده یوتیوب می‌توان ویدیوهای طولانی‌تر از 15 دقیقه آپلود و تصاویر نمایه ویدیو‌ها و محتوای پخش زنده را سفارشی کرد. حساب‌های تأیید شده همچنین می‌توانند ادعای شناسه محتوا کنند. فراتر از این ویژگی‌های اضافی، تأیید یک حساب اعتبار آن را افزایش می‌دهد و به ایجاد تعامل معتبرتر کمک می‌کند.

در صورت عدم دریافت کد تأیید چه باید کرد؟

بلافاصله پس از انتخاب Get Code، کد تأیید را دریافت خواهید کرد. اگر در طول فرآیند کد تأیید را دریافت نکردید، باید چند نکته را در نظر بگیرید.

برخی از مناطق و شرکت‌های مخابراتی از پیام‌های متنی گوگل پشتیبانی نمی‌کنند. در این صورت، می توان با استفاده از گزینه تماس صوتی یا استفاده از شماره تلفن دیگری این مشکل را برطرف کرد. همچنین ممکن است حساب‌های زیادی با یک شماره تلفن تأیید شده‌باشند. در این صورت، پیغام خطایی با محتوای ” This phone number has already created the maximum number of accounts(با این شماره تلفن قبلاً حداکثر تعداد حساب ایجاد شده است)” دریافت خواهید کرد. یک شماره تلفن تنها می تواند به دو حساب در سال متصل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.