نرم افزار ایرانی حفاظت از داده‌های دیجیتال را ممکن کرد

نرم افزار ایرانی دیده بان حفاظت داده

اتاق سرور به عنوان بخش مهمی از هر مجموعه نیاز به رصد شبانه روزی دارد که به وسیله نرم افزار ایرانی دیدبان این امر ممکن شد.

به گزارش تک ناک، رضا محمدی عضو هیات مدیره شرکت هوشمند افزار پازاندیش با اشاره به این که دیدبان کنترل از راه دور اتاق سرور را نیز ممکن کرده است، گفت: دیدبان یک نرم افزار  ایرانی  حفاظت داده است که قابلیت ماژول شدن را دارد و هر سنسوری که به آن متصل شود، به آن ظرفیت های بیشتری برای کنترل می دهد.

اعلام هشدار از طریق دیدبان

بر همین اساس این نرم افزار ایرانی  می تواند  دما، رطوبت و سایر متغیرهای اتاق سرور را از طریق پیامک به مسئول اتاق سرور اطلاع دهد و زمانی که تغییرات به مرحله خطر رسید، پیام هشدار نیز ارسال کند.
همچنین دیدبان این امکان را ایجاد می‌کند که از راه دور و یا به صورت اتوماتیک بتوان سیستم‌های تهویه، اطفای حریق، کولرها و سیستم‌های گرمایشی را نیز کنترل کرد تا آسیبی به ذخایر اتاق سرور وارد نشود.

مشخصا دیدبان کمک می‌کند تا خرابی سیستم در هر مجموعه‌ای به حداقل برسد و امروز نیز در چندین درمانگاه نیز با موفقیت راه اندازی شده است.دیدبان نمونه خارجی نیز دارد اما محصول ایران ساخت حدود 20 درصد ارزان تر از نمونه خارجی است و همان خدمات و قابلیت‌ها را ارائه می دهد.دیدبان این قابلیت را دارد که به محض افزایش دما از محدوده خطر اتاق سرورفرآیند ویژه‌ای را برای کنترل دما رقم بزند یا سرور را برای جلوگیری از سوختن خاموش کند. از سوی دیگر در صورت قطع برق اتاق سرور به کاربران اطلاع‌رسانی می‌کند تا تمهیدات مناسب اندیشیده شود.همچنین دیدبان این قابلیت را دارد که اطلاعات و دیتای دما و رطوبت و خطاها و ثبت لاگین و لاگ اوت را با 2 تاریخ شمسی و میلادی ارایه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.