نسخه 4 ترابایتی T7 Shield SSD سامسونگ به بازارآمد

سامسونگ نسخه 4 ترابایتی T7 Shield SSD vh هشت ماه پس از عرضه SSD قابل حمل T7 Shield یک ترابایتی و 2 ترابایتی را در آلمان عرضه کرده است.

سامسونگ هشت ماه پیش SSD قابل حمل T7 Shield را در ظرفیت های 1 ترابایت و 2 ترابایت عرضه کرد. اکنون این شرکت کره جنوبی نسخه 4 ترابایتی T7 Shield SSD را در آلمان عرضه کرده است.

به گزارش تکناک T7 Shield در آلمان و با سه گزینه ظرفیت ذخیره سازی 1 ترابایت، 2 ترابایت و 4 ترابایت در دسترس خواهد بود.

قیمت نسخه 1 ترابایتی آن 134.90 یورو و نسخه 2 ترابایتی آن 219.90 یورو است. نسخه 4 ترابایتی T7 Shield  ۴۲۹.۹۰ یورو قیمت دارد. نسخه‌های 1 ترابایتی و 2 ترابایتی در حال حاضر برای خرید در دسترس هستند و نسخه 4 ترابایتی آن را از 17 ژانویه 2023 می‌توان تهیه کرد.

T7 Shield سامسونگ یک SSD قابل حمل PCIe NVMe به اندازه کارت اعتباری با طراحی مقاوم و دارای گواهی IP65 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب و همچنین مقاوم در برابر سقوط تا ارتفاع 3 متر است. این SSD شامل درگاه USB 3.2 Gen 2 Type-C می شود و از سرعت خواندن و نوشتن تا 1050 مگابیت بر ثانیه و 1000 مگابیت بر ثانیه پشتیبانی می کند.

همچنین فاقد حسگر اثر انگشت موجود در T7 است، اما همچنان در آن از رمز عبور برای حفاظت از داده‌ها می‌توان استفاده کرد. از سیستم عامل های اندروید، macOS و ویندوز پشتیبانی می کند و در رنگ های بژ، مشکی و آبی موجود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.