نصب ویندوز ۱۱ دیگر حوصله سربر نیست

مایکروسافت اعلام کرد فرایند حوصله سربر نصب ویندوز ۱۱ را با ارائه بازی Edge surf، سرگرم‌کننده‌تر می‌کند.

به گزارش تکناک، من (نویسنده) دیروز Surface Laptop Studio 2 را باز کردم و متوجه شدم که مایکروسافت در حالی که منتظر بروزرسانی‌ها هستید، شما را به بازی SkiFree نسخه مدرن خود دعوت می‌کند.

این همان بازی موج سواری مخفی Edge surf است که مایکروسافت سه سال پیش به مرورگر اج خود اضافه کرد؛ یک Easter egg کوچک و سرگرم‌کننده که بسیار شبیه به بازی اسکی‌کردن SkiFree است که در سال 1991 بخشی از بسته سرگرمی مایکروسافت برای ویندوز منتشر شد.

آنچه که من متوجه شده‌ام، اگر باقیمانده بروزرسانی‌های ویندوز وجود داشته باشد یا اگر تنظیمات را با استفاده از پشتیبان‌گیری ویندوز بازیابی کنید، این بازی به عنوان یک گزینه ظاهر می‌شود. من کاملاً مطمئن نیستم که این بازی محدود به دستگاه‌های جدید سرفیس است یا مایکروسافت بازی را به طور کلی به فرایند نصب ویندوز ۱۱ اضافه کرده است. از مایکروسافت برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این افزودنی سوال کردم، اما شرکت به من به موقع پاسخ نداده است.

به هر حال، این یک افزودنی سرگرم‌کننده به فرایند نصب ویندوز که اغلب خسته کننده است می‌باشد. مایکروسافت در سال‌های اخیر با فرایند نصب خارج از جعبه خود در ویندوز، تا حد زیادی پیشرفت کرده است. ویندوز ۱۰ با بهبود عملکرد ویندوز ۸، فرایندی مدرن‌تر و ساده‌تر را ارائه می‌دهد. من به اندازه کافی سن دارم تا به یاد داشته باشم چقدر تنظیم یک لپتاپ ویندوز، ده سال پیش پیچیده و سخت بود و ویندوز ۱۱ تغییری تازه و مثبت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.