نمایشگرهای گیمینگ جدید ال‌جی ژانویه معرفی می‌شوند

بر اساس بیانیه مطبوعاتی ال‌جی دیسپلی، نمایشگرهای گیمینگ ۲۷ و ۴۵ اینچی UltraGear OLED این شرکت ماه ژانویه در نمایشگاه CES 2023 معرفی خواهد شد.

به گزارش تکناک، این شرکت امیدوار است که موقعیت خود را به عنوان یک رهبر در بخش بازی های سطح بالا از طریق این محصولات پیشرفته بهبود بخشد.

نمایشگرهای OLED گیمینگ جدید ال‌جی، سریع‌ترین زمان واکنش 0.03 میلی‌ثانیه را دارند.این قابلیت آن‌ها را به اولین نمایشگرهای OLED تبدیل می‌کند که نرخ تازه‌سازی 240 هرتز در ثانیه را ارائه می‌کنند تا شفاف‌ترین وضوح بصری و نرم‌ترین حرکات را حتی در حین عملکرد بسیار سریع داشته باشند.

نمایشگرهای OLED LG Display همچنین بازتاب نور خارجی را از طریق یک قطبی کننده مخصوص بازی کاهش می دهند. این قابلیت صفحه نمایش را قادر می سازد در هر شرایطی به تاریکی کامل برسد و نه تنها  به کیفیت تصویر عمق دهد بلکه تصویر رنگی بسیار دقیقی ارائه دهد. علاوه بر این، نمایشگرهای OLED بازی پیشگامانه تا 800R یا شعاع انحنای 800 میلی‌متری خم می‌شوند و به گیمرها اجازه می‌دهند از یک منحنی بسیار عالی برای هر نوع محتوا لذت ببرند.

علاوه بر این، در مقایسه با نمایشگرهای LCD درجه یک با همان اندازه، پنل‌های OLED این شرکت کمترین درجه نور آبی را در بازار تولید می‌کنند و به گیمرها این امکان را می‌دهد تا از گرد همایی بازی بدون لرزش با حداقل خستگی چشم لذت ببرند.

ارائه راه حل نهایی نمایش

تولید انبوه نمایشگرهای OLED از این ماه آغاز می‌شود و از آن‌ها در نمایشگرهای پریمیوم برای چندین شرکت بزرگ فناوری مانند LG Electronics، Asus و Corsair استفاده می‌شود.

تای جونگ لی، سرپرست بخش 2 تجربه مشتری در ال‌جی دیسپلی، گفت: OLED بازی LG Display بهترین راه‌حل نمایش برای گیمرها از نظر کیفیت تصویر، زمان پاسخ‌دهی و راحتی چشم است. ما به گسترش مجموعه پنل‌های OLED بازی خود بر اساس نیازهای گیمرها در ژانرهای مختلف ادامه می‌دهیم تا آنها را به تجربه های جدیدی برسانیم.

 

مانیتورها در ایالات متحده و کانادا در حال پیش سفارش هستند. آنها از ژانویه در بازارهای کلیدی آمریکای شمالی و آسیا در دسترس خواهند بود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.