هوآوی آزمایش بتا EMUI 13 را در اروپا آغاز کرد

هواوی اخیراً آزمایش بتا را برای EMUI 13 در اروپا آغاز و امکان تجربه ویژگی های جدید و هیجان انگیز را قبل از انتشار پایدار برای کاربران فراهم کرده است.

به گزارش تکناک، نسخه بتا ابتدا در آلمان در دسترس قرار می‌گیرد و به تدریج در بازارهای بیشتری گسترش خواهد یافت.

دستگاه‌های واجد شرایط برنامه بتا به شرح زیر است:

  • هواوی P50 پرو
  • هواوی P50 Pocket
  • هواوی Mate 40 پرو
  • هواوی Nova 10
  • هواوی Nova 10 SE

طبق گفته HuaweiCentral، EMUI 13 چندین ویژگی هیجان انگیز را برای بهبود تجربه گوشی هوشمند شما به ارمغان  خواهد آورد. رابط کاربری با بهینه سازی در کنترل پنل بهبود یافته است و پیمایش و زمان‌بندی حالت تاریک آسان‌تر شده است. این تغییرات مستقیماً بر نحوه تعامل شما با تلفن خود تأثیر می گذارد.

از ویژگی‌های جدید EMUI 13 می‌توان به ژست‌های رو به بالا اشاره کرد. این ژست‌ها به کاربران امکان دسترسی به ویژگی های کلیدی برنامه‌ها بدون باز کردن خود برنامه را می‌دهد. ویجت‌های سرویس نیز دسترسی سریع به اطلاعات برنامه را تنها با یک نگاه فراهم می‌کنند.

مدیریت محتوای صفحه اصلی اکنون به لطف گزینه هایی مانند مجموعه‌ ویجت‌ها و ویجت های گروهی راحت تر شده است. پوشه‌های بزرگ با گزینه های طرح بندی متعدد هوشمندتر شده اند و امکان تنظیم اندازه آنها به ضربه و نگه داشتن پوشه، وجود دارد.

تمرکز EMUI 13 فقط بر ویژگی های جدید نیست. بلکه عملکرد گوشی شما را بهبود می بخشد و نرم افزار و پردازش برنامه در پس زمینه برای افزایش کارایی کلی بهینه شده اند.

شما با پیوستن به برنامه بتا، این فرصت را خواهید داشت که از بقیه جلوتر باشید و آخرین ویژگی ها را قبل از عرضه پایدار تجربه کنید. علاوه بر این، می‌توانید با گزارش هر گونه اشکال یا مشکلی موجود به توسعه‌دهندگان در بهبود آنها کمک کنید. همچنین، اگر از تغییرات راضی نیستید، می‌توانید از آن انصراف دهید.

بنابراین، فرصت کشف ویژگی‌های جدید و هیجان‌انگیز EMUI 13 را از دست ندهید و به شکل‌دهی آینده نرم‌افزار هواوی کمک کنید. شما می توانید اکنون برای آزمایش بتا ثبت نام کنید و بخشی از سفر توسعه باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.