هوآوی رکورد جدیدی در سرعت شبکه ثبت می کند

شرکت فناوری چینی هوآوی اعلام کرد که با اپراتورها، به موفقیت در تأیید فناوری ۶ گیگاهرتزی رسیده و این موضوع نشانگر رکورد جدیدی در فناوری شبکه است.

به گزارش تکناک، هوآوی می‌گوید که مصرف کنندگان همیشه بهبود تجربه خود را مدنظر قرار می‌دهند و از شبکه‌ها انتظار بیشتری دارند. بنابراین، شبکه‌های 5G به منابع طیفی بیشتری همچون همبستری فرکانس6  گیگاهرتزی و موج میلی‌متری نیاز دارند.

انتقال از طیف کامل ۱۰۰ گیگاهرتز به رابط هوایی جدید برای 5G، روند جدیدی در صنعت است. هوآوی در حال حاضر با اپراتورها به‌منظور اجرای تأیید فنی در باند فرکانسی ۶ گیگاهرتز به عنوان بخشی از این روند همکاری کرده است. به گفته هوآوی، این دستاورد باعث بهبود چشمگیر سرعت انتقال داده‌ها شده است. این شرکت می‌گوید که این دستاورد جدید، به دست آوردن نرخ دانلود ۱۰ گیگابیت بر ثانیه را ممکن می‌سازد.

راه حل 6 گیگاهرتزی هوآوی دارای قابلیت پوششی است

راه‌حل ۶ گیگاهرتزی هوآوی، قابلیت پوشش مشترک در همان محل را به همراه طیف موج C دارد. این بدان معنی است که باند فرکانسی ۶ گیگاهرتز می‌تواند به همراه طیف موج C موجود استفاده شود. این امر باعث بهبود پوشش و عملکرد شبکه می‌شود. دستاورد جدید هوآوی، به اپراتورهای شبکه، امکانات لازم را برای کامل کردن نیازهای مشتریانشان می‌دهد. این به دلیل این است که ۶ گیگاهرتز به اپراتورها امکان می‌دهد نرخ انتقال داده‌های بالاتری ارائه دهند و تجربه  5Gبی‌نقص و قابل اطمینان را به مشتریان ارائه دهند.

کاربران جهانی 5G از 1.2 میلیارد کاربر فراتر رفته اند

طبق آمارها، تعداد کاربران 5G در سراسر جهان به بیش از 1.2 میلیارد نفر رسیده است. این به معنی وجود تقاضای بالایی برای تجربه دیجیتال بی‌نظیر توسط تعداد بزرگی از مردم در سراسر جهان است. این تقاضای بالا چیزی است که شبکه 5G را به عصر جدید 6 گیگاهرتز سوق داده است. یک مثال قابل توجه مصرف محتوای دو بعدی و سه بعدی است. ترافیک تولیدی محتوای سه بعدی ۳ تا ۱۰ برابر ترافیک ویدیوی دو بعدی است. بنابراین، یک هفته مکالمه تلفنی جدید یا یک روز استفاده از تلفن همراه ابری می‌تواند تا ۱ گیگابایت ترافیک تولید کند. برنامه‌هایی که از چنین محتوایی استفاده می‌کنند، تقاضای ترافیک را بیش از ۱۰ برابر افزایش می‌دهند. از این رو، دوران جدیدی از تجربه کاربری آغاز می‌شود.

در بیانیه ای که توسط لی پنگ ارائه شده است، او اظهار کرد: “آینده فرا رسیده است. برای سناریوهای تجاری همچون شخصی، خانوادگی، شرکت‌ها و اینترنت وسایل نقلیه، خدمات، تجربیات و سناریوهای جدید به نیازهای بالاتری در زمینه قابلیت‌های شبکه نیاز است. بهبود مستمر قابلیت‌های شبکه مانند اینترنت اشیا فضای بازار گسترده‌تری را برای اپراتورها در دوران 5.5G فراهم می‌کند.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.