انتشار تصاویری جدید از 2 گوشی میان رده وان پلاس

وان پلاس از اولین تصاویر رسمی مدل‌های گوشی Nord 3 و Nord CE 3 5G قبل از تاریخ ۵ ژوئیه رونمایی کرد.

به گزارش تکناک، یکی از تولیدکنندگان مطرح گوشی‌های هوشمند در جهان دوباره خبرساز شد و نه تنها زمان برگزاری رویداد تابستانی بعدی، بلکه تقریباً همه اتفاقات  در روز 5 ژوئیه در هند را نیز تأیید کرد.

ما درباره دو تلفن هوشمند میان رده Nord و یک earbuds بی‌سیم با قیمت مناسب صحبت می‌کنیم، و در صورتی که اطلاعاتی که امروز به صورت رسمی اعلام شده است کمی مبهم یا ناقص به نظر برسد هیچ پرسشی تا تاریخ ۵ ژوئیه بی‌پاسخ نماند.

تلفن همراه وان‌پلاس Nord 3 5G بسیار جذاب به نظر می‌رسد.واضح است که دلیل خوبی وجود دارد که چرا OnePlus مایل است از محرمانه بودن نسخه بزرگ بعدی Nord خود چشم پوشی کند، و دلیل این همه اطلاعاتی است که قبل از “نخستین نگاه” Kinder Liu در توییتر به بیرون درز کرده است.

ما مدتی است که از ظاهر این دستگاه مطلع هستیم، بنابراین به طور قطع از دیدن سه دوربین پشتی، “طراحی صفحه نمایش صاف و نوار لغزنده هشدار محبوب آن در رسانه‌های اجتماعی و وبسایت وان‌پلاس هند که رسما تایید شده، متعجب نیستیم.

از نظر فنی، بیشتر مشخصات و ویژگی‌های کلیدی این گوشی هنوز در دست نیست اما در واقعیت، منابع بسیار معتبر تقریباً تمام جزئیات فنی اصلی را نیز فاش کرده‌اند.

ما تقریباً مطمئنیم که در اینجا یک صفحه نمایش AMOLED 120Hz بزرگ با ابعاد 6.74 اینچ داریم، همچنین یک پردازنده قدرتمند MediaTek Dimensity 9000 زیر کاپوت و تا 16 گیگابایت حافظه RAM همراه با حداکثر 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی را شاهد خواهیم بود.

البته، پیکربندی پایه Nord 3 5G فقط قصد دارد 8 گیگابایت RAM و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را ارائه دهد و طبق دو منبع مختلف، قیمت شروع آن در اروپا قیمت مناسبی حدود 449 یورو تعیین خواهد شد

. بله، این دستگاه علاوه بر هند، به سمت قاره قدیمی (اروپا) در حال حرکت است، در حالی که بازار آمریکا احتمالاً از دسترسی رسمی به OnePlus Nord 3 محروم خواهد ماند، همانطور که با مدل اصلی Nord و Nord 2 نیز اتفاق افتاد.تلفن همراه وان‌پلاس Nord CE 3 5G نیز به زودی عرضه خواهد شد

چیزی که این شرکت آماده است در مورد این تلفن همراه از سری Nord در تاریخ ۵ ژوئیه اعلام کند، رنگ تکی‌ Aqua Surge و طراحی پشتی تقریباً مشابه با Nord 3 است. به‌نظر می‌رسد Nord CE 3 دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسل به همراه دو حسگر تصویر ساده تر در پشت دستگاه است و طبق گزارشی از ماه مارس، صفحه مشخصات آن شامل یک پردازنده Snapdragon 782 و صفحه نمایش AMOLED 6.72 اینچی با نرخ تازه‌سازی 120Hz خواهد بود.

به عبارت دیگر، وان‌پلاس واضحا در حال آماده‌سازی برای رونمایی از دو رقیب جدید ولی بسیار مشابه در رده تلفن‌های 5G اقتصادی در جهان است و اگرچه هنوز مشخصات کامل را نداریم، Nord CE 3 احتمالاً هم در اروپا و هم هند با قیمت کمتری نسبت به Nord 3 عرضه خواهد شد.

ایربادز بی‌سیم وان‌پلاس Nord Buds 2r بسیار جذاب به نظر می‌رسند و به گفته خبرها، با قیمت بسیار ارزان در دسترس خواهند بود

در اواخر روز گذشته شایعاتی به تازگی منتشر شده است که تأیید رسمی آن‌ها حاکی از این است که نسل بعدی ایربادز مقرون به صرفه شرکت به عنوان جایگزینی برای AirPods پیشروی بازار شرکت اپل، به رنگ‌های زیبای Deep Gray و Triple Blue عرضه خواهند شد. این تقریباً همه چیزی است که درباره این معرفی قبل از عرضه می‌دانیم، اما شایعات حاکی از آن هستند که قیمت این محصول به ارزش حدود ۲۸ دلار در هند خواهد بود.

با وجود تواضعی که ممکن است در Nord Buds 2r حس شود و کمبود ویژگی‌ها و قابلیت‌های پریمیومی که ارائه می‌دهند، این یک قیمت بسیار پایین است که علاقه‌مندان به خریدهای با قیمت مناسب در تابستان احتمالاً نمی‌توانند در مقابل آن مقاومت کنند. متأسفانه، انتظار می‌رود این محصول هم در آمریکا عرضه نشود. هرچند که Nord Buds 2 در ایالات متحده موجود است که این موضوع کمی امیدواری ما را افزایش می‌دهد که شایعات درباره این موضوع اشتباه خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.