ویندوز 12 پیشرفته باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟+ ویدئو

اگرچه ویندوز 11 بیش از یک سال است که عرضه شده است اما به علت برخی نقاط ضعف کملکردی صحبت از جانشین آن، ویندوز 12 وجود دارد

اگرچه ویندوز 11 بیش از یک سال است که منتشر شده است، و اولین به روز رسانی ویژگی را برای آن منتشر شده است، اما واقعاً آنطور که باید خوب عمل نمی کند و اکنون صحبت از جانشین آن، ویندوز 12 وجود دارد.

به گزارش تکناک، مایکروسافت برای جذاب تر کردن سیستم عامل بعدی خود چه کاری باید انجام دهد؟ بازگرداندن برخی از ویژگی های از دست رفته در ویندوز 10 یک شروع خواهد بود، اما ایده های مدرن و جدید زیادی وجود دارد.

خالق کانسپت کوین هال (هکر 34) قبل از اینکه ویندوز 11 به واقعیت تبدیل شود نظر خود را در مورد ویندوز 7 نسخه 2020 و ویندوز 11 ارائه کرده بود.

اکنون او توجه خود را به ویندوز 12 معطوف کرده است. او با خلاقیت، ویندوز را با ویژگی های سایر سیستم عامل ها ترکیب می کند، مانند انتخاب تصویر هوش مصنوعی که کاربران آیفون با آن آشنا خواهند بود و حتی صفحه قفل نیز عنصری از iOS 16 را در مورد آن دارد.

کوین ساخته خود را به عنوان پیشرفته ترین ویندوز تاکنون توصیف می کند. نکات برجسته این مفهوم شامل منوی استارت بهتر، ویجت‌های تعاملی، مانند یادداشت‌های چسبنده، و نوار وظیفه پویا است. حرکات لمسی جدیدی نیز در این طراحی وجود دارد.

او روی طراحی روان تمرکز کرده است و حتی Nearby Control را اضافه کرده است، که کشیدن و رها کردن محتوا از یک دستگاه سازگار به دستگاه دیگر را آسان می کند (Surface Duo 2 در ویدیو).

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.