ارائه قابلیت پرده سبز در برنامه Microsoft Teams

مایکروسافت در کانال پیش نمایش عمومی خود گزینه جدید پرده سبز را برای جلسات ویدیویی Microsoft Teams اضافه کرده است.

کاربران مایل به استفاده از  پس‌زمینه‌های مجازی در جلسات ویدیویی آنلاین در Microsoft Teams، اکنون می‌توانند این ویژگی جدید افزوده را امتحان کنند.

به گزارش تکناک، مایکروسافت در کانال پیش نمایش عمومی خود گزینه جدید پرده سبز را برای جلسات ویدیویی Microsoft Teams اضافه کرده است.

طبق پست وبلاگ این شرکت، صفحه سبز وضوح و جلوه پس زمینه مجازی در اطراف صورت، سر، گوش ها و موها را بهبود بخشیده است همچنین امکان نمایش یک شیء در دست به‌منظور قابل مشاهده بودن بیشتر آن برای سایر شرکت‌کنندگان را فراهم می‌کند.

این حالت جدید مستلزم وجود یک صفحه یا دیوار پشتی تک رنگ، صاف و بدون لکه از قبل است. همچنین باید پیش از روشن کردن پرده سبز، یک افکت پس‌زمینه در ویدیوی Microsoft Teamsخود داشته باشید.

قابلیت پرده سبز Microsoft Teams تنها در پلتفرم‌های Teams for Windows و macOS با پردازنده‌های مبتنی بر اینتل، قابل اجرا خواهد بود. بنابراین در یک رایانه شخصی ویندوزی با تراشه AMD یا ARM یا رایانه شخصی مک با یکی از تراشه های داخلیاپل ، امکان استفاده از آن  وجود نخواهد داشت.

در صورت عضویت در کانال پیش نمایش عمومی Microsoft Teams ، در اینجا نحوه فعال کردن این ویژگی آمده است:

  • پس از پیوستن به یک جلسه، روی نماد «More» در نوار ابزار جلسه کلیک کنید، به «Video effects» بروید.
  • پس از باز شدن پنل «Video effects»، به «Green Screen Settings» در بخش Backgrounds بروید و روی پیوند کلیک کنید تا دکمه صفحه سبز در زیر «Teams settings -> Devices -> Green screen» روشن شود.
  • روی نماد backdrop کلیک و مکان‌نمای موس خود را به کادر پیش‌نمایش برده و رنگ پس‌زمینه را به‌طور دستی انتخاب کنید. به عنوان مثال، از انتخاب رنگی مطابق با لباس یا وسایلی نمایشی در دوربین، خودداری کنید.
  • به جلسه خود بازگردید

استفاده از قابلیت پرده سبز Microsoft Teams شامل چند محدودیت می‌شود و ویژگی تاری پس‌زمینه Teams و حالت نمایش Together Mode را به‌طور خودکار غیرفعال می‌کند. همچنین، اجسام شفاف در ویدیو با حالت صفحه سبز ظاهر خوبی نخواهند داشت و اگر جسم خیلی نازک باشد قابل تشخیص نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.