پشتیبانی چت بینگ از پیام‌های طولانی

این هفته نیز یک هفته نسبتاً شلوغ دیگر از نظر بهبود ه ربات چت بینگ مایکروسافت خواهد بود که مهمترین آنها پشتیبانی از پیام‌های طولانی تر است.

این هفته نیز یک هفته نسبتاً شلوغ دیگر از نظر بهبود ویژگی‌های افزوده به ربات چت بینگ مایکروسافت خواهد بود که یکی از مهمترین آنها پشتیبانی چت بینگ از پیام‌های طولانی تر است.

به گزارش تکناک، در نوار کناری مرورگر Microsoft Edge، Bing Image Creator اضافه شده است، همچنین با ارائه Prompt v98 قرار است تعداد دفعات خودداری ربات چت از انجام کاری کاهش یابد. حتی در یک نسخه بتا جدید کیبورد موبایل SwiftKey، پشتیبانی از بینگ چت اضافه شده است.

با این حال، موارد بیشتری بدون معرفی عمومی تاکنون وجود دارد. طبق آخرین پست هفتگی وبلاگ رسمی بینگ به موارد زیر اشاره دارد:

digikala
  • افزودن قابلیت ادامه مکالمه پیشین با ربات چت بینگ مایکروسافت در نوار کناری بدون تغییر محتوا. بنابراین می‌توان بدون از دست دادن محتوا، با مراجعه به نوار کناری، به مکالمه خود ادامه داد.
  • افزایش طول پیام‌های ربات چت بینگ مایکروسافت. بنابراین می توانید به عنوان مثال، در مورد اسناد طولانی تر مکالمه داشت.
  • حل مشکلات عملکرد در نوار کناری Edge به‌منظور کمک به کاهش خطاهای بارگیری.

هنوز جدول زمانی برای امکان استفاده از قابلیت ذخیره تاریخچه چت بینگ منتشر نشده‌است. این مورد درخواست شماره یک کاربران از زمان انتشار آن است. امیدواریم دیگر نیازی به انتظار برای این افزودنی مورد نظر نباشد.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.