عرضه پورشه کاین بروز شده با ویژگی های جذاب

پورشه جزییات جدیدی از بروزرسانی و ارتقاء خودروی الکتریکی پرطرفدار خود یعنی کاین اعلام کرد که مهمترین آن افزایش ظرفیت باتری است.

پورشه جزییات جدیدی از بروزرسانی و ارتقاء خودروی الکتریکی پرطرفدار خود یعنی کاین اعلام کرد که مهمترین آن افزایش ظرفیت باتری و سرعت شارژ است.

به گزارش تکناک، در پایان ماه مارس، اولین نگاه خود را به فضای داخلی پورشه کاین تازه‌سازی شده داشتیم. این به روز رسانی برای مدل سال 2024 قابل توجه بود زیرا پورشه برخی دکمه ها و سایر کنترل های فیزیکی را پس از دلبستگی به صفحه نمایش تمام لمسی خودروی الکتریکی تایکان، به جای خود بازگردانده است.

اخیرا خودروساز آلمانی بقیه کاین 2024 را به نمایش گذاشت و برخی از جزئیات فنی، از جمله آنچه که به نظر می رسد یک ارتقا مناسب به نسخه پلاگین هیبریدی است، منتشر کرد.

همانطور که به طور معمول در مورد به روز رسانی ها اتفاق می افتد، ظاهر جدیدی برای قسمت جلوی کاین وجود دارد که در این مورد شامل چراغ های جلوی جدید و همچنین سپر جلو و کاپوت جدید است. چراغ های عقب و نمای عقب نیز جدید هستند و پورشه سه رنگ جدید از جمله آبی متالیک به رنگ بندی اضافه کرده است.

تغییرات قابل توجه تری در کاین E-Hybrid رخ داده است، نسخه پلاگینی که برای سال 2024 از 91700 دلار شروع می شود.

یک موتور الکتریکی جدید، قوی‌تر و بسته باتری ظرفیت بزرگ‌تر نسبت به موتورهای Cayenne E-Hybrid که در سال 2019 ارائه شده، وجود دارد. قدرت الکتریکی 30 درصد افزایش یافته است. از 134 اسب بخار (100 کیلووات) به 174 اسب بخار (130 کیلووات)، و ظرفیت باتری نیز از ظرفیت ناخالص 17.9 کیلووات ساعت به 25.9 کیلووات ساعت افزایش یافته است.

این باتری با اتصال به برق سریع‌تر شارژ می‌شود. به لطف یک اینورتر قدرتمندتر 11 کیلوواتی داخلی زمان شارژ را به 2.5 ساعت کاهش یافته است.

این تغییرات باید منجر به افزایش معنادار در برد فقط الکتریکی  پورشه کاین E-Hybrid باشد که در آزمایش یک مدل 2019 حدود 22 مایل (35 کیلومتر) بود. یک برد رسمی EPA فقط الکتریکی، و همچنین سایر داده های مصرف سوخت، با نزدیکتر شدن ورود کاین بازار در تابستان امسال در دسترس قرار خواهد گرفت.

موتور بنزینی V6 E-Hybrid نیز کمی دستکاری شده است و اکنون 348 اسب بخار، نیرو (260 کیلووات) و 368 پوند فوت (499 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. خروجی ترکیبی موتور ها 463 اسب بخار (345 کیلووات) است. V6 ارتقا یافته در کاین استاندارد نیز یافت می شود که از 79200 دلار شروع می شود. اما V6 در مدل جدید کاین S (با شروع قیمت 97500 دلار) وجود ندارد و در عوض، این مدل دوباره از یک V8 توربو دوقلو استفاده می کند.

هر سه مدل کاین، کاین S و کاین E-Hybrid اکنون باید شاسی‌بلندهای نرم تری باشند، زیرا پورشه در حال نصب دمپرهای دو سوپاپه جدید بر روی آنها است.

متأسفانه، کاین با مشخصات بالا دیگر آن توربو S E-Hybrid که در سال 2020 ما را سرگرم می کرد نیست و اکنون این افتخار نصیب توربو GT می شود نه هیبریدی.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.