پین کردن پیام ها در واتساپ امکانپذیر می شود

واتساپ قصد دارد ویژگی جدیدی را در برنامه‌اش معرفی کند که به کاربران این امکان را می‌دهد تا پیام‌های خود را در گفت‌وگوها و گروه‌هایشان پین کنند.

به گزارش تکناک، این بروزرسانی با شماره نسخه ۲.۲۳.۱۳.۱۱ در حال حاضر در دسترس کاربران برنامه بتا گوگل پلی است.

با ویژگی جدید پین کردن، کاربران قادر خواهند بود پیام‌های خاص خود را برجسته کنند و برای استفاده در آینده به راحتی به آن ها دسترسی پیدا کنند. پیام‌های پین‌شده در بالای مکالمه باقی می‌مانند و تا اطلاعات یا اطلاعیه‌های مهم در میان پیام‌های دیگر نادیده گرفته نشود.

چیزی که این ویژگی را متمایز می کند، امکان انتخاب مدت زمانی است که یک پیام پین می شود. کاربران این گزینه را خواهند داشت که از بین سه دوره زمانی مختلف 24 ساعت، 7 روز و 30 روز انتخاب کنند. این انعطاف‌پذیری به افراد اجازه می‌دهد تا مدت زمان سنجاق را بر اساس نیازها و ترجیحات خود تنظیم کنند.

علاوه بر این، واتس‌اپ در حال گنجاندن یک مکانیزم خودکار برداشتن پیام پین شده است که به کاربران اجازه می‌دهد پیام پین شده را در هر زمانی، حتی قبل از انقضای مدت زمان انتخاب شده، حذف کنند. این سطح کنترل، به کاربران این قدرت را می‌دهد تا با مدیریت مناسب، پیام‌های پین شده خود را مدیریت کنند.

معرفی پیام‌های سنجاق شده به منظور حفظ گفتگوهای سازمان‌یافته و به‌روز است. با نگهداشتن اطلاعات مهم به صورت چشمگیر، واتس‌اپ بهبود دسترسی و قابلیت مشاهده محتوای حیاتی در گفتگوها و گروه‌ها را هدفمند می‌کند.

واتساپ به طور فعال در حال توسعه این ویژگی است و قصد دارد در یک به روز رسانی آتی آن را برای آزمایش کنندگان بتا منتشر کند. منتظر باشید تا اطلاعات بیشتری درباره این افزودنی هیجان‌انگیز به برنامه اعلام شود.

واتس‌اپ همچنین در حال کار بر روی برخی به‌روزرسانی‌های بتا است که شامل رفع مشکل نوار ناوبری پایین، معرفی ناوبری با کشیدن انگشت، و بهبود تجربه انتخابگر رسانه در اندروید است. علاوه بر این، یک گزینه اشتراک عکس با کیفیت بالا جهت بهبود کلی تجربه کاربری به برنامه اضافه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.