چگونه فناوری مراقبت از بیمار را متحول می کند؟

گزارش ها آزمایش یک شرکت را نشان می دهد که هدف آن استفاده از فناوری برای بازنگری کلی بر صنعت پزشکی و بهبود گسترده مراقبت از بیمار است.

به گزارش تکناک، اندی فیشر، مدیر شرکت Bounce Health Innovation در سنت جانز، می‌گوید که معتقد است بسیاری از مسائل درمانی امروزی را می‌توان با فناوری حل کرد.

فیشر گفت: تکنولوژی در حال حاضر با تغییرات باورنکردنی مانند یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی روبه‌رو است. سوال این است که آیا نمی‌توانیم از این تکتولوژی برای تقویت و بهبود روش‌های جدید مراقبت‌های درمانی استفاده کنیم؟

استارت‌آپ‌های حمایتی باید پیشرفت کنند

شرکت فیشر به استارت‌آپ‌های فناوری مرتبط با سلامت کمک می‌کند و آنها را حمایت می کند تا در زمینه مراقبت های درمانی پیشرفت کنند. او خود و شرکتش را تسهیل کننده مفاهیم بزرگ در صنعت پزشکی می داند.

فیشر گفت: در شرکت ما هدف  این است که شکاف بین ذهن های نوآور و چالش های سیستم درمانی و مراقبتی در دنیای واقعی را پر کنیم.

ما واسطه ای هستیم که تخصص کسانی را که از نزدیک چشم انداز مراقبت های درمانی را درک می کنند و کسانی که دانش فنی برای ایجاد راه حل های متحول کننده را دارند گرد هم می آوریم. هدف ما در مورد تقویت همکاری، برانگیختن ایده ها و در نهایت ایجاد تغییرات مثبت در بخش مراقبت های درمانی است.

فیشر اظهار دارد که به بیش از 60 استارت‌آپ کمک کرده‌ است و در حال حاضر به تغییر بخش‌های مراقبت‌های درمانی در نیوفاندلند و لابرادور کمک می‌کنند.

یکی از نمونه‌های چنین داستان موفقیت‌آمیزی، موفقیت شرکت Avalon Holographics  است که روشی جدید و بهبودیافته برای پزشکان به منظور مقابله با محتوای بصری از طریق استفاده از هولوگرافیک‌های پیشرفته ایجاد می‌کند.

والی هس، بنیانگذار و رئیس شرکت Avalon Holographics توضیح داد: مأموریت ما ارائه فناوری صفحه نمایش هولوگرافیک به منظور توسعه برنامه های کاربردی نجات دهنده زندگی است و این همکاری ما را قادر می سازد تا تاثیر نوآورانه خود را در زمینه تجسم پزشکی به نمایش بگذاریم.

در حال حاضر، این شرکت تنها از فناوری خود بر روی حیوانات استفاده کرده است، اما قول داده است که در آینده نزدیک روش جدیدی را برای پزشکان ارائه دهد تا مشکلات بیماران انسانی را تجسم کنند.

آینده ای را تصور کنید که در آن جراحان می توانند با نمایش هولوگرافیک آناتومی بیمار قبل از ورود به اتاق عمل تعامل داشته باشند. هاس گفت: این هدف پتانسیل آن را دارد که برنامه ریزی جراحی و مراقبت از بیمار را متحول کند و روش ها را ایمن تر و دقیق تر کند.

نوآوری در راه است

دقیقاً این نوع فناوری است که فیشر معتقد است می تواند برای همیشه فضای مراقبت های درمانی را تغییر دهد و به بهبود مراقبت از بیمار منجر شود. او معتقد است که نوآوری هایی در راه هستند و در حال حاضر مسئله این است که آنها کی اتفاق خواهند افتاد.

او امیدوار است که شرکت او واسطه ای بسیاری از اختراعات پزشکی باشد که تحولاتی را در آینده به ارمغان خواهد آورد.

فیشر گفت: ما تحت تأثیر این باور هستیم که فناوری می تواند روشی را که به مراقبت های درمانی می پردازیم، متحول کند. موضوع این نیست که آیا این تغییر اتفاق خواهد افتاد یا خیر، بلکه بیشتر این است که چرا اکنون این اتفاق نمی افتد؟

از آنجایی که متخصصان پزشکی در همه جا با سیستم‌های مراقبت درمانی سنگین دست و پنجه نرم می‌کنند، سخنان فیشر به عنوان یک تسکین خوشایند به نظر می رسد. آیا فناوری قدرت حل مشکلات فعلی و ارائه مراقبت های بسیار بی نقص از بیماران را خواهد داشت؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.