کنسول بازی قابل حمل RAZER EDGE راهی بازار شد

کنسول بازی Razer Edge

پس از یک سری تیزرهای تبلیغاتی، بالاخره تاریخ عرضه رسمی کنسول بازی Razer Edge اعلام شد.

به گزارش تکناک، این کنسول قابل حمل جدید با همکاری Verizon در تاریخ 26 ژانویه در ایالات متحده، در نسخه های 5G و Wi-Fi عرضه خواهد شد.

مدل  Wi-Fi کنسول بازی Razer Edge با قیمت 400 دلار به فروش می رسد. و قیمت نسخه Founders Edition آن به همراه هدفون های Razer Hammerhead True Wireless (2021) 500 دلار خواهد بود.

Razer Edge 5G نسخه انحصاری Verizon با قیمت 600 دلار خواهد بود، اما کاربران می توانند آن را با قیمت 360 دلار به علاوه 36 ماه پرداخت 10 دلاری، آن را دریافت کنند. همچنین می توانند یک گوشی هوشمند 5G به همراه کنسول خریداری کنند که باعث کاهش ۱۸۰ دلار قیمت آن می‌شود.

مشخصات RAZER EDGE

Razer Edge به عنوان جایگزینی برای کنسول Switch  و  Steam Deck نینتندو، همراه با محدودیت هایی عرضه می‌شود. به عنوان مثال، کنسول جدید دارای یک تراشه Snapdragon G3x  نسل ۱ کوالکام ساخته‌شده بر اساس اسنپدراگون 888 است. از آنجایی که این یک دستگاه تلفن همراه است، به صورت بومی بازی های مشابه در کنسول Steam Deck را نمی‌تواند دریافت کند. گزینه جایگزین استفاده از یکی از کنسول قابل حمل در دسترس خواهد بود.

Razer Edge شامل یک خنک کننده فعال به منظور تضمین عملکرد بالا در طول جلسات طولانی بازی می‌شود. همچنین CPU آن شامل حداکثر 8 گیگابایت رم LPDDR5 و 128 گیگابایت حافظه UFS 3.1 است و با microSD تا 2 ترابایت قابلیت ارتقا دارد. این کنسول دارای یک کنترلر Kishi V2 Pro با قابلیت جداسازی است.

یکی از مزایای اصلی آن، صفحه نمایش 6.8 اینچی AMOLED با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل است. نسبت تصویر 20:9 با ریفرش ریت 144 هرتز ارائه می‌دهد. هر دو کنسول Switch  و  Steam Deck نینتندو دارای صفحه نمایش 7 اینچی نسبتا بزرگتر هستند.

کنسول  Switch دارای صفحه نمایش OLED و Steam Deck دارای LCD استاندارد است. با این حال، هر دو کنسول تنها رزولوشن 720p با ریفرش ریت 60 هرتز ارائه می‌دهند.

پایگاه نیرومند بازی های اندرویدی

به وضوح در آن مانند Steam Deck بازی های AAA بومی در دسترس نخواهد بود. همچنین، اگر از طرفداران سرسخت محصولات انحصاری نینتندو باشید، این دستگاه برای شما مناسب نخواهد بود. با این وجود، امکان استفاده از سرویس‌های پخش مانند Xbox Cloud Gaming مایکروسافت یا NVIDIA GeForce Now در آن وجود خواهد داشت. علاوه بر این، بازی های اندروید موجود در Google Play را بدون مشکل اجرا می‌کند. Razer Edge یک دستگاه عالی برای شبیه سازی است. این دستگاه شامل ده ها شبیه سازی از کنسول های کلاسیک اندروید، حتی شبیه سازی کنسول Switch می‌شود.

سیستم اتصال Razer Edge با استاندارد سریع Wi-Fi 6E و 5G و پشتیبانی از فرکانس زیر 6 گیگاهرتز و mmWave بسیار عالی است. این کنسول تقریباً بدون تاخیر تمام دستورات را اجرا می‌کند. علاوه بر این، دارای بلوتوث 5.2 و جک هدفون 3.5 میلی متری به منظور اتصال هدفون های بی سیم یا سیمی است. همچنین به لطف بلندگوهای دو طرفه با THX Spatial Audio دارای صدای بومی است. شامل 2 میکروفون برای چت صوتی و یک دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی برای تماس های ویدیویی نیز می‌شود.

کنسول بازی Razer Edge از یک باتری 5000 میلی آمپر برخوردار است. با وجود کارکرد مناسب این ظرفیت برای یک تلفن همراه اما به منظور استفاده به عنوان یک کنسول بازی می توانست ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت، 7000 میلی آمپر ساعت یا حتی بیشتر ارائه دهد. با این وجود، این دستگاه تنها برای انجام کارهای سخت به کار می‌آید. وزن دستگاه بدون کنترل 264 گرم و با کنترل 540 گرم است.

انتظار انتشار جزئیات بیشتر به زودی توسط Razer در مورد زمان عرضه آن در سراسر بازارهای جهانی می‌رود. و همچنین امید به عرضه نسخه Wi-Fi و 5G و بدون انحصار اپراتور آن در مناطق دیگر وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.