نسل سوم تلفن همراه تاشو شیائومی عرضه می‌شود

XIAOMI MIX FOLD 3

در حال حاضر بیشترین تلفن های همراه تاشو و همچنین سهم عمده بازار در سطح جهان متعلق به سامسونگ است و برندهای دیگر، کمتر تلفن همراه تاشو به بازار عرضه می‌کنند.

به گزارش تکناک، در ابتدا هواوی و سامسونگ در بازار تاشوها همتراز بودند. با این حال، پس از ممنوعیت هواوی در ایالات متحده ، این شرکت نتوانست به رقابت با سامسونگ در این زمینه ادامه دهد.

دیگر برندهای چینی نیز برای جبران سهم بازار تاشو هواوی تلاش خاصی نکرده‌اند. بنابراین، سامسونگ تنها بازیکن این صحنه بود.

برندهای چینی مانند شیائومی در نهایت Xiaomi MIX Fold و همچنین MIX Fold 2 را عرضه کردند. اکنون، یکی از گزارش ها خبر از ورود نسل سوم تلفن همراه تاشو شیائومی، Xiaomi MIX Fold 3 می‌دهد.

گزارش اخیر در مورد این دستگاه حاکی از عرضه آن با سنسور تله فوتو پریسکوپ است. به وضوح، شیائومی در تلاش برای جبران دوربین “ضعیف” نسل قبل خود مانند شیائومی MIX 2 با دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی و زوم 2x می باشد. بنابراین، دوربین تله فوتو پریسکوپ دارای قابلیت زوم اپتیکال بهتری خواهد بود.

بهبود دوربین XIAOMI MIX FOLD 3

ایده لنز تله فوتو پریسکوپ برگرفته از دوربین زیر دریایی، با سیستم انتقال نور متفاوت است. این اصلاح ضامن سطح متفاوت لنز با سنسور دوربین اصلی است.

مزیت اصلی لنزهای تله فوتو پریسکوپ نسبت به لنزهای تله استاندارد، فراهم آوردن امکان ثبت مناظر دورتر با تلفن های همراه است. به عنوان مثال، لنز تلسکوپی پریسکوپ 8 مگاپیکسلی Mi MIX 4 امکان زوم اپتیکال 5 برابر و زوم هیبریدی 50 برابری را فراهم می کند. قابلیت زوم این دستگاه بسیار بیشتر از Xiaomi MIX Fold 2 است.

انتظار می‌رود Xiaomi MIX Fold 3 با لنز تله‌فوتو پریسکوپ خود، عملکرد ثبت تصویر را بهبود بخشد. این دستگاه با طراحی در ابعاد جمع و جور و سبک نسل قبلی ارائه خواهد شد. با این حال، این گوشی با فناوری دوربین زیر صفحه نمایش ارائه خواهد شد. درنتیجه، Xiaomi MIX Fold 3 شامل یک صفحه نمایش تمام صفحه، بدون بریدگی یا حفره صفحه نمایش خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.