گوگل بارد با این ویژگی پاسخ های دقیق تری می دهد

پس از گذر از یک ماه پرکار با چندین به‌روزرسانی قابل توجه، گوگل بارد با اضافه کردن پشتیبانی از موقعیت دقیق، برای دریافت “پاسخ های مرتبط تر” ماه ژوئن را آغاز می‌کند.

به گزارش تکناک، پس از به‌روزرسانی اخیر ، بعد از باز کردن وب‌سایت با اعلامیه “بارد بیشتر با مکان مرتبط است” رو به رو می شوید. در این اعلامیه آمده است که بارد از آدرس‌های خانه و محل کار حساب گوگل شما و آدرس IP شما که ممکن است قبلاً آن اطلاعات را در حساب کاربری خود در Google Maps یا Home ذخیره کرده باشید، استفاده می‌کند.

اکنون گوگل به کاربران اجازه می دهد تا به گوگل بارد دسترسی “موقعیت دقیق دستگاه” را بدهند. اگرچه این مورد خیلی با روش کار نقشه گوگل متفاوت نیست اما این امکان را فراهم می کند تا “پاسخ های مربوط به رستوران های نزدیک و بسیاری از موارد دیگر درباره منطقه شما” فراهم شود.

این قابلیت جدید گوگل بارد از شما می خواهد که مجوز مکان لازم را در مرورگر و/یا دستگاه خود بدهید. در زیر دکمه تم روشن یا تاریک در گوشه سمت چپ پایین، بارد شهر فعلی شما و نحوه پیدا کردن آن را یادداشت می‌کند . با ضربه زدن روی “به‌روزرسانی مکان”، اگر درخواست اولیه را رد کرده باشید از شما می‌خواهد مکان دقیق را تایید کنید.

این ویژگی در گوگل بارد در پی یک بروزرسانی در هفته گذشته است که پشتیبانی تصویر را اضافه کرد، در حالی که I / O 2023 شاهد مجموعه ای از ویژگی ها و پیش نمایش های جدید بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.