فناوری جدید Neurocast بیماری را از راه دور کنترل می‌کند

شرکت Neurocast آخرین فناوری خود در نمایشگاه  CES 2023 را رونمایی کرد که می تواند بیماری هایی مانند مولتیپل اسکلروزیس، آلزایمر و حتی افسردگی را به طور غیر فعال کنترل کند.

شرکت Neurocast آخرین فناوری خود در نمایشگاه  CES 2023 را رونمایی کرد که می تواند بیماری هایی مانند مولتیپل اسکلروزیس، آلزایمر و حتی افسردگی را به طور غیر فعال کنترل کند.

به گزارش تک ناک، این نوآوری جدید بسیار مورد نیاز است، زیرا کسانی که از این شرایط رنج می‌برند،دیگر حوصله بار اضافی نظارت دائمی را ندارند.

برنامه شرکت Neurocast یک روش غیر تهاجمی برای پیگیری پیشرفت این بیماری را امکان پذیر می کند بنابراین می تواند به درمان آنها کمک کند.

وب سایت شرکت Neurocast در این رابطه نوشته است: ما معتقدیم که بسیاری از داده‌هایی که می‌توانند به ما چیزی در مورد بیماری ، عملکرد، از نظر ذهنی، فیزیکی یا احساسی بگویند،در نحوه تعامل ما با فناوری پنهان است.

مأموریت ما تبدیل تعاملات دیجیتالی روزمره به نتایج تایید شده بالینی است و این موضوع پزشکان و محققان را قادر می سازد تا عملکرد بیماران را در زندگی روزمره به طور منفعلانه اندازه گیری کنند. با استفاده از فناوری ما، این کار را می‌توان کاملاً بدون کوچکترین مزاحمتی برای بیمار ،با رعایت حریم خصوصی که توسط طراح تعبیه شده و برای همه در دسترس است، انجام داد.

این پلتفرم نوآورانه در سه نسخه ارائه می شود: Neurocast for Pharma، Neurocast for Care and Cure و Neurocast for Researchers.

اولین مورد را می توان برای اندازه گیری نقاط پایانی بالینی اولیه و ثانویه در آزمایشات بالینی استفاده کرد. دومی داده‌هایی را در دنیای واقعی فراهم می‌کند که به پزشکان اجازه می‌دهد بیماران خود را تحت نظر داشته باشند و به طور فعال در مورد تغییرات وضعیت بیمار مطلع شوند.در نهایت، هدف سوم، پیشبرد ابتکارات تحقیقاتی است.

برای دستیابی به همه اینها، Neurocast با گوشی هوشمند به عنوان رایج ترین دستگاه مورد استفاده شروع کرد.

وب سایت این شرکت نوشت: ما با پرکاربردترین دستگاه یعنی گوشی هوشمند شروع کردیم.در عین حال دستگاه‌های دیگری را که به بخشی از زندگی روزمره ما تبدیل شده‌اند اضافه کردیم، مانند رایانه‌ها و ساعت‌های هوشمند.

این شرکت الگوریتم‌هایی را توسعه می‌دهد که داده‌های دنیای واقعی ما را در زمینه مناسب قرار می‌دهند و آن را با استانداردهای طلایی مورد استفاده محققان در سراسر جهان مرتبط می‌کنند.

نگرانی های مربوط به حریم خصوصی بررسی شده است

Neurocast می‌گوید برای مقابله با هرگونه نگرانی در مورد حریم خصوصی،اطمینان می دهد که داده‌هایی را جمع‌آوری نمی‌کند که بتوان با آن‌ها بیماران را ردیابی کرد و این داده ها مطابق با استانداردهای GDPR و HIPAA است.همچنین دارای گواهینامه ISO 27001 می باشد.

در وب سایت این شرکت نوشته شده که73 درصد از بیماران نگرانی هایی در مورد حفظ حریم خصوصی و امنیت دارند.اغلب مشخص نیست که چه نوع داده ای، برای چه هدفی و با چه کسی به اشتراک گذاشته می شود. ایمنی در Neurocast از اهمیت بالایی برخوردار است

Neurocast همچنین مطالعات بالینی را با همکاری موسسات پیشرو مانند آمستردام UMC انجام می دهد. این شرکت همیشه روی اعتبار سنجی با مشتریان خود کار می کند تا اطمینان حاصل کند که فناوری آن می تواند به سرعت یکپارچه شود.

این فناوری خیلی هم جدید نیست.ما در گذشته شاهد دستگاه‌های بی‌سیمی بوده‌ایم که می‌توانستند پارکینسون را از راه دور کنترل کنند.با این حال، این ابتکارات در مراحل اولیه توسعه بودند و نیاز به استفاده از دستگاه های ویژه داشتند، در حالی که Neurocast فقط می تواند با یک تلفن هوشمند ساده در دسترس کار کند.

آیا این گوشی هوشمند می تواند در آینده ناظر همه بیماری ها باشد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.