قابلیت رایانه ابری به ویندوز 12 اضافه می شود

اخیرا مایکروسافت تغییرات بزرگی را در  ویندوز 11 مانند اضافه کردن Cloud PC ،ایجاد کرده است این تغییرا در حال بررسی توسط کارشناسان هستند.

اخیرا مایکروسافت تغییرات بزرگی را در  ویندوز 11 مانند اضافه کردن Cloud PC ،ایجاد کرده است. اگرچه این تغییرات هنوز برای عموم در دسترس نیست، اما برخی از آنها در حال بررسی توسط کارشناسان هستند.

به گزارش تکناک، گفته شده یکی از قابلیت های جدیدکه مایکروسافت به ویندوز 11 اضافه کرده است Cloud PC است. دو راه برای دسترسی به این قابلیت وجود خواهد داشت، یکی از طریق دسکتاپ تمام صفحه از طریق Task View و دیگری به عنوان یک برنامه.

گزینه هایی برای افزودن لوازم جانبی و پورت ها به Cloud PC (رایانه ابری) نیز اضافه شده است. از این رو کاربران ممکن است دیگر به یک برنامه اختصاصی نیاز نداشته باشند.

در آخرین بروزرسانی نسخه Dev 23419 ، این گزینه ها از طریق فایل DLL جدید “settingshandlers_cloudpc” (که توسط Xeno در توییتر مشاهده شده است) فعال می شوند.

اگرچه ممکن است ادغام گزینه‌های Cloud PC در ویندوز 11 در ابتدا هیجان‌انگیز به نظر نرسد، اما وجود این قابلیت در انجام کارهای بزرگ، بسیار منطقی و ضروری است زیرا مایکروسافت قبلاً اعلام کرده است که تجربه نسل بعدی ویندوز 11 و ویندوز 12 برای استفاده از رایانه ابری و هوش مصنوعی (AI) بهینه‌سازی خواهد شد.

این قابلیت ها مدام در حال پیشرفت هستند و مثلا درحال حاضر هوش مصنوعی بینگ چت اکنون در تسک بار ویندوز در دسترس است. همچنین گزارش هایی از افزودن پس زمینه های مجهز به هوش مصنوعی نیز وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.