استودیو Tango Gameworks و Krafton در حال بررسی دنبالهای برای Hi-Fi Rush هستند که ممکن است شامل محیطهای پویاتر و تکنولوژیهای جدید برای ارتقای تجربه بازیکنان باشد.
به گزارش تکناک، دنبالهای برای Hi-Fi Rush بهصورت «مثبت» در نظر گرفته شده است؛ اما استودیو Tango Gameworks پیشاز تصمیمگیری نهایی، فرصتهای مختلفی را بررسی میکند. در مصاحبهای جدید با IGN، مدیر استودیو، کالین مک (Colin Mack) و کارگردان بازی، جان یوهاناس (John Johanas) و مدیر پروژه، کازوکی اگاشیرا (Kazuaki Egashira) درباره آینده این فرانچایز صحبت کردند.
پساز اینکه مایکروسافت استودیو Tango Gameworks را تعطیل کرد. این استودیو را Krafton خرید. در زمان خرید، کار روی دنبالهای برای بازی Hi-Fi Rush آغاز شده بود؛ اما اکنون کالین مک توضیح داده که استودیو همچنان گزینههای مختلف را بررسی میکند.
ما بهطور مثبت در حال بررسی دنبالهای برای این بازی هستیم؛ اما هنوز به مرحلهای نرسیدهایم که بتوانیم بگوییم دقیقاً چه چیزی خواهیم ساخت.
یوهاناس نیز افزود:
بسیاری از اعضای تیم ما عشق زیادی به Hi-Fi Rush دارند؛ بنابراین، ما گزینههایی داریم.
او همچنین اشاره کرد که تیم توسعه دلبستگی زیادی به شخصیتها و دنیای بازی دارند و این IP برایشان ارزشمند است. بااینحال، او معتقد است که «مهم است چیزهای جدید را امتحان کنیم». این فلسفهای است که خود باعث توسعه این بازی شد؛ بازیای که کاملاً با سبک قبلی استودیو مانند The Evil Within متفاوت است.
اگاشیرا نیز افزود که خلق تجربیات جدید در DNA استودیو Tango Gameworks وجود دارد:
اگر بازی برای همیشه به همین شکل باقی بماند، در نهایت قدیمی خواهد شد. فکر میکنم هدف استودیو پذیرش چالشهای جدید است.
به گزارش قبلی، ماریا پارک (Maria Park)، رئیس توسعه شرکتی در Krafton، اعلام کرد که نسخهای از دنباله این بازی حدود شش ماه پیشاز خرید استودیو آماده شده بود. او افزود:
آنها میخواهند مطمئن شوند که انتظارات طرفداران فعلی را برآورده و حتی فراتر از آن عمل میکنند. بهعنوان مثال، برخی از بازخوردها درباره Hi-Fi Rush این بود که محیطها عمدتاً کارخانهها بودند؛ بنابراین، اکنون هدف این است که تجربهای بازتر و پویاتر ارائه دهند.