حذف سرویس مقابله با محتوای توهین ‌آمیز از توییتر

Block Party، سرویس مقابله با محتوای توهین ‌آمیز در توییتر، آخرین برنامه شخص ثالث است که پس از مسدود سازی دسترسی برنامه ‌ها به API توییتر این پلتفرم را ترک می‌کند.

به گزارش تکناک،  طبق یک پست وبلاگی منتشر شده در شب گذشته، دسترسی Block Party به توییتر برای مقابله با محتوای توهین ‌آمیز به‌صورت فوری و برای همیشه متوقف می‌شود. با توجه به ادعای توسعه دهندگان، تغییرات در قیمت API توییتر (که از 100 دلار در ماه شروع می شود)، ادامه روند برای این محصول مختص توییتر را غیرممکن کرده است.

سرویس‌های Block Party، امکان اتوماسیون میزان زیادی از نظارت بر توییتر خود با فیلتر و مسدود‌سازی ویژگی‌های فهرست بلاک حساب‌هایی که کاربران مایل به ارتباط، لایک یا ریتوییت آنها نیستند را فراهم می‌کرد. به گفته این شرکت همه سرویس‌های توییتر آن، از جمله امکانات مربوط به حساب‌های رایگان و پریمیوم، از 31 می، کار خود را متوقف می‌کنند و کاربران تا 30 ژوئن تنها می‌توانند به آرشیو پوشه Lockout و لیست‌های بلاک خود دسترسی داشته باشند.

شرکت Block Party گفت: ما از اینکه در حال حاضر نمی‌توانیم از شما در برابر آزار و اذیت و اسپم‌ها  و محتوای توهین ‌آمیز در این پلتفرم محافظت کنیم، ناراحتیم. ما برای ادامه سرویس خود در این پلتفرم بسیار تلاش کردیم و همچنان امیدواریم در آینده بتوانیم به کار خود ادامه دهیم. از هر گونه تأثیر ممکن بر اثر این اختلال بر ایمنی یا تجربه شما در توییتر پیشاپیش بسیار متاسفیم.

تنظیمات پیشنهادی Block Party به کاربران توییتر برای محافظت در براری محتوای توهین آمیز

Block Party خاطرنشان کرد با وجود توقف محصول پرچمدار توییتر، این شرکت همچنان در حال توسعه خدمات اضافی مانند افزونه جدید مرورگر Privacy Party خود است. Privacy Party می تواند برای کاهش آزار و اذیت، جعل سایبری، جعل هویت و کلاهبرداری در حساب های رسانه های اجتماعی مورد استفاده قرار گیرد و امروز به صورت آلفا برای کاربران موجود Block Party در دسترس است.

توانایی دسترسی به Block Party و سایر برنامه‌های شخص ثالث در توییتر بر اساس دسترسی رایگان به API پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به ۱۵۰۰ توییت محدود بود. اما در ابتدای سال جاری، این قابلیت به طور مؤثر با یک طرح پایه پولی جایگزین شد.

سطح پایه جدید اکنون به حساب‌ها امکان انتشار 3000 توییت با پرداخت 100 دلار در ماه را می‌دهد. با این حال، برای بسیاری از خدمات شخص ثالث غیرانتفاعی، این تعداد توییت ممکن است کافی نباشد. همچنین، برای برخی از برنامه‌های سازمانی، ارسال 42000 توییت در ماه، هزینه‌ای بالغ بر 42000 دلار دارد.

در اوایل این ماه، توییتر اقدام به تغییر رویه کرد و خدماتی مانند آب و هوا، موارد اضطراری و حمل و نقل را به عنوان استثنا در نظر گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.