اینستاگرام آزمایش فیلترینگ محتوا را آغاز کرد

فیلترینگ محتوا در اینستگرام به شیوه جدید

اینستاگرام اعلام کرد در حال آزمایش چند راه جدید است که به کاربران اجازه می دهد در آینده کیفیت محتوای صفحه جستجو را بهبود ببخشند.

به گزارش تک ناک، اینستاگرام اخیراً مشغول  اضافه کردن ویژگی های جدید به پلتفرم خود است. در حالی که این شرکت در حال حاضر راهی برای شخصی سازی  کردن موضوعاتی که در صفحه جستجوی نمایش داده می شوددارد، اما روش دقیقی برای اصلاح تصاویر و ویدیوهایی که روزانه ظاهر می شوند ندارد.

آزمایش جدید به کاربران این امکان را می‌دهد که فید خود را بیشتر اصلاح کنند و ارائه محتوا  با آنچه کاربران به دنبال آن هستند بیشتر منطبق باشد.

کاربران در حال حاضر می‌توانند فید خود را با انتخاب محتوا و علامت‌گذاری آن به‌عنوان «علاقه‌مندم» اصلاح کنند. این یک راه حل عالی است، اما گاهی اوقات اگر موضوع مورد علاقه  به علامت گذاری همزمان داشته باشند، فید اینستاگرام با سرعت کمتری محتوا را ارائه می دهد.

آزمایش جدید به کاربران امکان می دهد چندین مورد را به طور همزمان علامت گذاری کنند و فیلتر کردن محتوایی را که نمی خواهند ببینند سریعتر و کارآمدتر می شود. علاوه بر این، اینستاگرام همه چیز را یک قدم فراتر خواهد برد و به کاربران این امکان را می دهد که محتوای پیشنهادی را با استفاده از کلمات، عبارات یا حتی ایموجی های موجود در کپشن و هشتگ فیلتر کنند.

در حال حاضر، گزینه فیلترینگ اینستاگرام مورد به مورد در تست فعال نیست و اینستاگرام هم جدول زمانی ای برای در دسترس قرار گرفتن آن ارائه نکرده است.

فیلترینگ اینستاگرام

اخیراً تمرکز اینستاگرام بر روی ایجاد فضایی امن برای نوجوانان است. این پلتفرم هفته گذشته ، کنترل محتوای حساس(محتواهای شامل خشونت ، مسائل غیراخلاقی و سخنان نژادپرستانه …) را به‌روزرسانی کرد و به طور پیش‌فرض قرار است محتوای حساس بسیار کمتری را برای نوجوانان 16 سال نمایشد بدهد.

این شرکت همچنین ویژگی تأیید سن  کاربر را در ایالات متحده معرفی کرده است و از کاربران می‌خواهد هنگام ثبت نام در اینستاگرام، یک فرم شناسایی معتبر ارائه دهند. اما، توانایی فیلتر کردن محتوا، همه چیز را به سطح دیگری می برد. اگر این نوع فیلترینگ اینستاگرام فعال شود، اینستاگرام می تواند به ابزاری بسیار قدرتمند برای پلتفرم و کاربران آن تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.