ویژگی خارق العاده واتساپ برای دارندگان آیفون

واتساپ به‌تازگی بروزرسانی جدیدی را برای iOS منتشر کرده است که یک ویژگی جدید هیجان انگیز را به همراه دارد.

واتساپ به‌تازگی بروزرسانی جدیدی را برای iOS منتشر کرده است که یک ویژگی جدید هیجان انگیز را به همراه دارد.

به گزارش تکناک، این ویژگی خارق العاده، توانایی استخراج متن مستقیماً از یک تصویر است. این به روز رسانی به طور گسترده توسط بسیاری از کاربران واتساپ از قبل پیش بینی شده بود. حالا خبر عالی این است که این قابلیت بالاخره در دسترس عموم قرار گرفت.

این ویژگی جدید پس از به‌روزرسانی اخیر دیگری که ابزار استیکر ساز را معرفی کرد و به کاربران اجازه می‌داد استیکرهای سفارشی را در واتس‌اپ برای iOS بسازند، منتشر شد. اکنون واتساپ با قابلیت استخراج متن از تصاویر، گامی دیگر در جهت بهبود تجربه کاربری برداشته است.

digikala

این ویژگی جدید از APIهای iOS 16 استفاده می‌کند و در ابتدا فقط برای آزمایش‌کنندگانی که نسخه بتا واتساپ را برای سیستم عامل iOS 23.1.0.73 نصب کرده بودند، در دسترس بود. با این حال، این برنامه اکنون این ویژگی را پس از نصب آخرین به‌روزرسانی واتس‌اپ برای نسخه iOS 23.5.77 در اختیار همه قرار می‌دهد.

اگر برایتان سوال است که این ویژگی چگونه کار می کند، بسیار ساده است. شما فقط باید تصویری را که حاوی متن است باز کنید و یک دکمه جدید خواهید دید با این مضمون که متن را از تصویر کپی کنید. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که این ویژگی فقط در iOS 16 در دسترس است. زیرا واتساپ از APIهای iOS 16 برای تشخیص متن در تصاویر استفاده می کند. علاوه بر این، این ویژگی، با تصاویر یک بار مشاهده سازگار نیست. تصاویر یک بار مشاهده، یک معیار برای حفظ حریم خصوصی هستند که به شما امکان می دهد عکس ها یا ویدیوهایی را ارسال کنید که فقط یک بار قابل مشاهده هستند.

اگر شما هم کاربر سیستم عامل iOS و واتساپ هستید، حتماً این برنامه را از اپ استور بروزرسانی کنید تا ببینید آیا این ویژگی برای شما فعال شده است یا خیر. با این بروزرسانی جدید، قابلیت استخراج متن از تصاویر برای تعداد بیشتری از کاربران iOS در دسترس است. این قابلیت، به اشتراک گذاری و برقراری ارتباط اطلاعات مهم با دیگران را آسان تر می کند. به طور کلی، این یکی از جذاب ترین به‌روزرسانی های واتساپ برای هر کسی است که می‌خواهد بیشترین بهره را از این پیام رسان ببرد.

digikala

1 دیدگاه برای “ویژگی خارق العاده واتساپ برای دارندگان آیفون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.