درز خبر انتشار بازی Modern Warfare III

به نظر می‌رسد که بازی Modern Warfare III از مجموعه Call of Duty در تاریخ ۱۰ نوامبر همراه با دو بتای بازی و دسترسی زود هنگام به حالت campaign منتشر خواهد شد.

به گزارش تکناک، شایعات حاکی از این بود که امسال برای اولین بار پس از دو دهه، بازی تمام عیار کال آف دیوتی منتشر نخواهد شد. با این حال، گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که پلن‌ها تغییر کرده و Activision قصد دارد در فصل پاییز یک نسخه مستقیم از دنباله Modern Warfare II منتشر کند. همچنین، گزارش‌ها شامل جزئیاتی درباره حالات بازی و رویدادهای آزمایشی قبل از انتشار هستند.

منابع به Insider Gaming گفتند که Activision قصد دارد در ماه نوامبر بازی Call of Duty: Modern Warfare III را منتشر کند. این عنوان، تغییری نسبت به برنامه‌های قبلی این شرکت خواهد بود و با توجه به فاصله زمانی کوتاه، یک حرکت غیر معمول و نادر از این شرکت است.

Activision قصد داشت که سال ۲۰۲۳ را به عنوان سالی بدون عرضه برای این مجموعه باشد، یعنی اولین سال بعد از ۲۰۰۴ که بدون بازی جدید Call of Duty می‌گذرد. در سال گذشته، شرکت اعلام کرد که به جای آن، Sledgehammer Games بسته بزرگی از DLC های پرداختی برای بازی Modern Warfare II را منتشر خواهد کرد که در ماه اکتبر منتشر شد. این محتوای قابل دانلود بسیار عجیب است زیرا برنامه شرکت برای این سری بازی‌ها از سال ۲۰۱۹ با عرضه Battle Passes تغییر کرده است.

گزارشات نشان می‌دهد که پروژه شرکت Sledgehammer به یک قاعده تبدیل شده است. شایعات اخیر نیز نشان می‌دهد که بازی جدید، دنباله مستقیمی از Modern Warfare II خواهد بود و حاوی کمپین، حالت چند نفره، حالت زامبی و نقشه جدید battle royale خواهد بود.

حالت زامبی شباهت زیادی به سبک بازی Outbreak موجود در Call of Duty خواهد داشت، اما ممکن است به عنوان یک نسخه جداگانه و رایگان منتشر شود. فصل اول بازی که در تاریخ ۵ دسامبر منتشر خواهد شد، شامل نقشه جدیدی برای Warzone 2 است که بر اساس محیط Las Almas از کمپین Modern Warfare II ساخته شده است.

دو بتای بازی قبل از انتشار کامل، به زودی منتشر خواهند شد. بتای اول برای PlayStation 4 و PlayStation 5 از تاریخ ۶ تا ۱۰ اکتبر در دسترس خواهد بود، در حالی که بتای دوم شامل کنسول‌های Xbox Series و PC در کنار دو کنسول پلی استیشن از ۱۲ تا ۱۶ اکتبر منتشر می‌شود. همچنین، مانند سال گذشته، Modern Warfare III با تأخیر یک هفته نسبت به انتشار کامل، با عملیات انتشار کمپین عرضه خواهد شد و در تاریخ ۲ نوامبر در دسترس قرار خواهد گرفت. با انتشار نسخه کامل بازی در تاریخ ۱۰ نوامبر، یک چرخه کامل برای Sledgehammer به پایان می‌رسد که با بازی اصلی Modern Warfare 3 در سال ۲۰۱۱ آغاز شده بود.

گزارش‌ها در حالی منتشر می‌شوند که مایکروسافت به دنبال احیای قرارداد خود برای مالکیت Activision به ارزش ۶۹ میلیارد دلار است. راهبرد رقابتی این شرکت در انگلستان، در ماه گذشته مسدود شده بود، اما دو شرکت قول دادند که علیه این تصمیم، اعتراض و وکیل سابق ملکه الیزابت دوم را استخدام کرده‌اند. در همین حال، انتظار می‌رود که اتحادیه اروپا در تاریخ ۱۵ ماه می تأییدیه خود را درباره این مالکیت اعلام کند، در حالی که کمیسیون فدرال تجارت آمریکا هنوز به آن معترض است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.