Google برای باز طراحی برنامه Google Home آزمایشگر استخدام میکند.

google Home

گوگل در اوایل سال جاری یک به روز رسانی را برای برنامه Google Home با یک برگه خانه بازطراحی شده ارائه کرد.

به گزارش تک ناک ،طرح‌بندی جدید برگه خانه، کنترل دستگاه‌های تلفن هوشمند متصل را برای کاربران آسان‌تر کرد، اما به نظر نمی‌رسد که گوگل طراحی مجدد برنامه را انجام داده باشد.
طبق گزارش‌ها، این شرکت در حال کار بر روی «طراحی نسل بعدی برنامه Google Home» است و در حال حاضر به دنبال آزمایش‌کنندگانی است تا قبل از انتشار نهایی آن را بررسی کنند.

با توجه به پست اخیر در Reddit برنامه Google Nest Trusted Tester از Center code استفاده میکند تا «گروهی از آزمایش‌کنندگان بسیار متعهد را که مایلند به برنامه Google Nest در آزمایش یک محصول منتشر نشده کمک کنند» جذب کند.
در صفحه استخدام گوگل آمده است که برنامه آزمایشی «بر روی طراحی نسل بعدی برنامه Google Home تمرکز خواهد کرد». اگرچه این صفحه هیچ اطلاعاتی در مورد این طراحی نسل بعدی نشان نمی دهد، اما اضافه می کند که آزمایش کنندگانی که در برنامه ثبت نام می کنند باید یک توافق نامه عدم افشا (NDA) را امضا کنند.
آزمایش‌کنندگانی که برای این برنامه درخواست می‌کنند باید محصول خانه گوگل شامل دستگاه‌های شبکه، بلندگوها، نمایشگرها، دوربین‌ها، زنگ درها، قفل‌ها، Nest Protect (آژیرهای دود) یا Chromecast داشته باشند.
علاوه بر این، آنها همچنین باید از «برنامه Google Home یا برنامه Nest» برای کنترل این محصولات استفاده کنند.

در حال حاضر، جزیات بیشتری در مورد طراحی مجدد برنامه Google Home در دسترس نیست اما انتظار می رود هفته های آینده جزییات بیشتری از سوی گوگل منتشر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.