افزایش ظرفیت سرویس دهی چت بینگ

Jordi Ribas، معاون بخش جستجو و هوش مصنوعی مایکروسافت اعلام کرد که چت بینگ امکان پشتیبانی از ۳۰ چت در هر جلسه و ۳۰۰ چت در هر روز را دارد.

به گزارش تکناک، در چند ماه گذشته، مایکروسافت به آرامی محدودیت ربات چت خود را افزایش داده است تا قابلیت استفاده از آن بهبود پیدا کند.

در گذشته، هنگام رونمایی از این ابزار، شرکت هیچ محدودیتی برای آن قرار نداده بود. با این حال، پس از گزارش‌های متعدد کاربران در خصوص ارائه پاسخ‌های نامناسب یا توهین‌آمیز توسط این ابزار این مسئله به زودی به پایان رسید و محدودیت هایی برای آن قرار داده شد.

افزایش محدودیت نوبت های چت بینگ، به ویژه برای کاربران فنی که ترجیح می‌دهند از این ابزار برای تولید محتوای عمیق و طولانی بطور مداوم استفاده کنند، اهمیت زیادی دارد و اگرچه این افزایش هنوز باب میل آن ها نیست و آنها را به هدفشان نمی رساند اما این اقدامی در جهت درست است.

این اعلامیه تقریباً یک ماه پس از زمانی است که مایکروسافت بینگ چت را برای باز کردن پیش‌نمایش برای دردسترس قرار دادن همه ارسال کرد. علاوه بر این، این شرکت همچنین الزامات حساب مایکروسافت برای دسترسی به چت بات را با یک شکست بزرگ کنار گذاشت.

احتمالاً مایکروسافت در آینده‌ای قابل پیش‌بینی این محدودیت را بیشتر برای بهبود تجربه کاربری چت بات افزایش خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.