افزایش قابلیت های Ink Workspace با بروزرسانی جدید

امروز برنامه Ink Workspace به نسخه ۲.۳ به روز شده است که شامل بهبودهای بصری، رفع اشکالات، ویژگی‌های جدید و موارد دیگری است.

به گزارش تکناک، چند ماه پیش، یک مقاله را درباره ۱۰ برنامه فوق‌العاده منتشر کردیم که فقط برای این پیشرفت‌ها و رفع اشکالات به کار می‌روند و Ink Workspace یکی از آن‌ها بود.

همانطور که از نامش پیداست، Ink Workspace در اصل برای مشتریانی با دستگاه‌های دارای صفحه نمایش لمسی و پشتیبانی از قلم دیجیتال هدف قرار داده شده است. با این حال، این برنامه می‌تواند به عنوان یک جایگزین عالی برای منوی Start با بسیاری از ویژگی‌های اضافی و تجربه کاربری بهتر عمل کند. شما می‌توانید از Ink Workspace برای دسترسی به لیست تمام برنامه‌ها، ثابت کردن برنامه‌ها، انجام عملیات سریع، مرور فایل‌های اخیر و موارد دیگر استفاده کنید.

زمانی که از قلم استفاده می‌کنید Ink Workspace یک برنامه ضروری است! این برنامه به شما امکان می‌دهد برنامه‌ها و عملیات سریع را راه‌اندازی کنید، سطح باتری قلم خود را بررسی کنید، به فایل‌های اخیر خود دسترسی داشته باشید و آن‌ها را مدیریت کنیدو همه چیز در یک پنجره مدرن و روان که به طور کامل با سیستم شما هماهنگ است. Ink Workspace همچنین ساده‌ترین روش برای گرفتن عکس از صفحه نمایش و ضبط صفحه نمایش یا هر پنجره دیگری است.

این‌ها ویژگی‌های جدید Ink Workspace 2.3 هستند:

  • پشتیبانی از مواد Mica در ویندوز ۱۱.
  • فونت جدید Setoe UI Variable برای ویندوز ۱۱.
  • میانبر جدید برای منوی قدرت به منظور خاموش کردن کامپیوتر شما.
  • افکت پارالاکس جدید برای ویژگی تصویر پس‌زمینه Bing (پس‌زمینه برنامه).
  • آیکون‌های جدید برای Screen Sketch، Clipboard و Virtual Touchpad.
  • تعدادی از رفع مشکلات در گروه‌بندی برنامه‌ها، چرخش صفحه نمایش و موارد دیگر.
  • پشتیبانی از زبان‌های جدید.

شما می‌توانید Ink Workspace را به صورت رایگان از فروشگاه مایکروسافت دانلود کنید. این برنامه برای سیستم‌های با و بدون صفحه نمایش لمسی یا پشتیبانی از قلم، در ویندوز ۱۰ و ۱۱ پشتیبانی می‌شود. دیگر برنامه‌های قابل ذکر از این توسعه دهنده شامل یک تقویم بهتر Flyout برای ویندوز ۱۱ و برنامه Fluent Emoji Gallery هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.