انتشار نسخه پیش‌نمایش برنامه Viva Pulse مایکروسافت

در میان شیوع ویروس کرونا، مایکروسافت یک سرویس جدید برای کسب و کارها با نام Viva را به بازار عرضه کرد.

به گزارش تکناک، هدف این سرویس کمک به دریافت اطلاعات و بازخوردها از کارکنان شرکت‌ها در فضای آنلاین بود. امروز، مایکروسافت اعلام کرد که یک ویژگی جدید به نام “Viva Pulse” برای این سرویس در نسخه‌ پیش‌نمایش عمومی قابل دسترسی است.

مایکروسافت در یک پست وبلاگی اعلام کرد: با استفاده از Viva Pulse، مدیران و رهبران پروژه می‌توانند درخواست بازخورد به صورت اضطراری را در مورد موضوعاتی که قصد دارند نیازهای تیم خود را بیشتر درک کنند داشته باشند و آن‌ها را در لحظه برطرف و ارسال کنند. الگوهای نظرسنجی معتبر و از قبل پر شده تحقیقاتی به مدیران کمک می‌کند تا به موضوعات مهمی مانند مدیریت تغییرات یا وضعیت کار مربوطه تمرکز کنند. همچنین، مدیران و رهبران می‌توانند الگوها را به منظور برآورده کردن نیازهای منحصر به فرد تیم خود سفارشی کنند.

thumbnail image 1 of blog post titled 

							Microsoft Viva Pulse available for public preview

پس از ارسال نظرسنجی به کارکنان شرکت، مدیران پروژه می‌توانند نتایج را به صورت جمعی و بدون آن‌که هویت شخصی کارکنان قابل شناسایی باشد، مشاهده کنند. Viva Pulse سپس از این نتایج برای نشان دادن لینک‌های منابع پیشنهادی و ایده‌های ممکن درباره اینکه چه کاری می‌توانند با اطلاعات بعدی انجام دهند، استفاده می‌کند. مایکروسافت افزود:

با این پیشنهاد‌های قابل اجرا، مدیران و رهبران پروژه می توانند مطمئن شوند که دیدگاه کارکنان شرکت در نظر گرفته شده است.

مدیران شرکت باید دسترسی به نقش مدیریت Microsoft 365 را داشته باشند تا بتوانند نسخه‌ پیش‌نمایش عمومی ویژگی  Viva Pulse را فعال کنند. اطلاعات بیشتر در مورد نحوه استفاده از این ویژگی جدید را می‌توان در سایت پشتیبانی مایکروسافت مشاهده کرد. هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه‌ی عمومی  Viva Pulse اعلام نشده است.

از زمان عرضه‌ Viva  در سال 2021، مایکروسافت به طور پیوسته ویژگی‌های آن را گسترش داده است که شامل اضافه کردن  Viva Engage می شود و می‌تواند به عنوان یک شبکه اجتماعی خصوصی برای یک کسب و کار عمل کند. در واقع، این نسخه جایگزین Yammer مایکروسافت است که مدت زمان زیادی است آن را خریداری کرده بود.

اخیراً، مایکروسافت اعلام کرد که  Viva به ویژگی‌های هوش مصنوعی مولد از طریق Copilot اضافه خواهد شد. همچنین، این ویژگی‌ها به  Viva Engadge نیز اضافه خواهند شد. مایکروسافت در حال حاضر برنامه ریزی شده است تا Copilot برای Viva را در اواخر سال 2023 در دسترس قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.