این نی یخی دوستدار طبیعت نوشیدنی شما را خنک نگه می‌دارد

یک استارت‌آپ به نام The Ice Guys در حال سرمایه‌گذاری بر روی نوعی نی یخی است که با تولید پلاستیک مبارزه ‌می کند و در عین حال نوشیدنی‌های شما را خنک نگه می ‌دارد.

به گزارش تکناک، نی های پلاستیکی تبدیل به زباله می شوند و جایگزین های پیشنهادی آنها نیز مشکلات خاص خود را دارند.

نی های پلاستیکی مظهر پلاستیک های بی مصرف یکبار مصرف هستند. آنها فقط چند دقیقه قبل از دور انداختن برای گذراندن هزار سال آینده در محل دفن زباله یا اقیانوس استفاده می شوند، جایی که می توانند به محیط زیست آسیب برسانند. در سال‌های اخیر، چنین پلاستیک‌های یک‌بار مصرف توسط حوزه‌های قضایی اتحادیه اروپا و کانادا ممنوع شده‌اند و غول‌های شرکتی مانند نستله و مک‌دونالد متعهد شده‌اند که به زودی آنها را به‌طور کامل کنار بگذارند.

هیچ کمبودی در مواد جایگزین مانند فولاد ضد زنگ، آلومینیوم و سیلیکون وجود ندارد، اما تمیز کردن آنها سخت است، بر طعم نوشیدنی تأثیر می گذارد، یا در مورد نی های کاغذی، در عرض چند دقیقه خیس و ناخالص می شوند.

گروه Ice Guys اکنون راه حل ساده ارائه کرده است که باورش سخت است کسی قبلاً به آن فکر نکرده باشد. نی ها را از یخ بسازید. نی‌های یخی به اندازه کافی دوام می‌آورند تا نوشیدنی شما را قبل از اینکه از بین بروند به پایان برسانند، علاوه بر این مزیت اضافی خنک کردن نوشیدنی را نیز دارند.

این محصول در اصل یک قالب سیلیکونی است که می توان آن را با آب پر کرد و در مدت 30 تا 45 دقیقه قبل از اینکه از قالب خارج شود و آماده استفاده شود، منجمد کرد. آنها در سه اندازه مختلف برای انواع مختلف نوشیدنی ها عرضه می شوند. مدل کلاسیک به طول 220 میلی متر با سوراخی به قطر 5 میلی متر. مدل کوکتل دارای همان عرض سوراخ است، اما فقط 140 میلی متر طول دارد، که برای نوشیدن از لیوان های کوکتل کوتاه تر مورد استفاده قرار میگیرد. و مدل Boba نسخه ضخیم‌تری از کلاسیک با سوراخی به عرض 12 میلی‌متر.

در حالی که ممکن است نگران تمام شدن سریع نی‌های یخ باشیم، Ice Guys می‌گوید که می‌توانید تعدادی را از قبل منجمد کنید، آنها را از قالب خارج کنید و در فریزر نگه دارید، تا طبق برنامه ریزی شما آماده باشند. همچنین همیشه نباید از یخ آب ساخته شوند می توانید نی را از آب میوه، نوشابه یا هر چیز دیگری که دوست دارید درست کنید.

البته چند سوال در مورد کاربردی بودن نی های یخی داریم. مردم هر بار که می خواهند نوشیدنی بخواهند چقدر زمان برای تهیه نی های خود صرف می کنند؟ آیا آنها قبل از اینکه بتوانید از نوشیدنی خود عبور کنید ذوب می شوند؟ چقدر ممکن است ترک بخورند و نشت کنند؟ آیا سرما روی انگشتان یا لب های شما ناخوشایند است؟

فهمیدن اینکه آیا آنها ارزش دارد یا نه بدون دست زدن به برخی از آنها دشوار است، اما حداقل این یک ایده جذاب است. نی های یخی موجود را می توان در آمازون و غیره یافت، اما به نظر می رسد هنوز از یک لوله سیلیکونی در مرکز استفاده می کنند، بنابراین مشکل تمیز کردن همچنان باقی است.

Ice Guys در حال حاضر به دنبال بودجه برای Ice Straw در Kickstarter هستند، جایی که در حال حاضر بیش از هفت برابر هدف متوسط ​​5هزار دلار آمریکا جمع آوری شده است و بیش از یک ماه از کمپین باقی مانده است.

تعهدات از 19 دلار برای یک قالب تکی در هر یک از سه اندازه یا 39 دلار برای یک بسته سه گانه شروع می شود. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، ارسال کالا باید در ماه مه 2023، درست در زمان تابستان نیمکره شمالی آغاز شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.