با این کشتی هوایی لوکس سفر به قطب را تجربه کنید

شرکت پلوروس،ارائه‌دهنده سفرهای علمی و دریایی،با همکاری شرکت هوانوردی سوئدی Ocean Sky Cruises،”با راه اندازی خط کشتی‌های هوایی سفرهای دلچسبی را برای مخاطبانش رقم می زند.

به گزارش تکناک، طبق بیانیه مطبوعاتی این شرکت در هفته گذشته، شرکت پلوروس تحقیقات، برنامه ریزی و تدارکات کامل را به عنوان شریک Ocean Sky برای ایجاد تجربیات خصوصی بر روی کشتی های هوایی برتر Ocean Sky Cruises ارائه خواهد کرد.

جوردی مکی لوییس،مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران پلوروس گفت: از ابتدا،ما به دنبال این بوده ایم که در خط مقدم نوآوری در زمینه سفرهای پیشرفته و پایدار باشیم و راه حل های هیجان انگیز با فناوری پاکیزه را برای مسافران به ارمغان بیاوریم. شراکت با Ocean Sky Cruises و شروع به ارائه تجربیاتی که همه این جوانب را لمس می‌کنند،برای ما بسیار هیجان انگیز است.

کشتی Open Sky

خطوط کشتی های هوایی Open Sky Cruise ادعا می کند که با طراحی کابین‌های منحصربه‌فرد و فضاهای نشیمن بسیار زیبا که شبیه به کشتی های تفریحی است و در برخی از خیره‌کننده‌ترین سوپرقایق‌های تفریحی جهان دیده می‌شوند مسافران می توانند به راحتی در ارتفاع 1000 فوتی از سطح زمین،روی هوا باشند.

بازدیدکنندگان دنیای قطبی شاهد تنوع شگفت‌انگیز گیاهان و جانوران از منظری کاملاً جدید خواهند بود که این امر به لطف سالن غذاخوری زیبای Michelin star، امکان مشاهده مناظر به صورت panorama  و بسیاری از تجربیات لذت‌ بخش دیگر در داخل کشتی که به زودی مشخص خواهد شد،تجربه خواهند کرد.

این دستاورد تنها به دلیل قدرت‌های ویژه کشتی‌های هوایی کم‌برخورد که نیازی به باند ندارند، امکان‌پذیر است. بعداز فرود محتاطانه به سطح زمین و پس از گذراندن چند ساعت گرانبها در بالای سیاره، کشتی هوایی در قطب شمال جغرافیا فرود خواهد آمد.

لویس گفت: هر روز فرصت‌هایی برای مشارکت با برندهایی که به‌اندازه کارل-اسکار و تیمش در Ocean sky Cruises به دنبال ایجاد فرصت های این چنینی هستند،فراهم نمی شود. در پلوروس،نوآوری در سفرهای پایدار در خط مقدم ذهنی و تجاری ما قرار دارد.

وی در ادامه افزود: ما ملزم به تغییر دیدگاه ها در ایجاد تجربیات برای مشتریان خود هستیم. من به طرز باورنکردنی در مورد آینده این همکاری و امکاناتی که برای نمایش بخش‌های دوردست کره زمین به روشی بسیار آگاهانه‌تر از نظر محیطی که ایجاد می‌کند،هیجان‌زده هستم.

سفر 36 ساعته

پیش‌بینی می‌شود اولین پروازها در سال 2024 انجام شود و به مسافران این فرصت را می‌دهد که در راحتی کامل و شرایطی لوکس از سوالبارد به قطب شمال که اغلب به عنوان “منطقه صفر” برای تغییرات آب و هوایی شناخته می‌شود،سفر کنند. قیمت هر بلیط حدود 200هزار دلار آمریکا خواهد بود.

شرکت پلوروس،ارائه‌دهنده سفرهای علمی و دریایی،با همکاری شرکت هوانوردی سوئدی Ocean Sky Cruises،"با راه اندازی خط کشتی‌های هوایی سفرهای دلچسبی را برای مخاطبانش رقم می زند.

سفر از لانگ یربین، سوالبارد، شمالی ترین شهر جهان، جایی که مسافران سوار کشتی هوایی می شوند، آغاز می شود. با استفاده از یک مسیر جدید درحالی که از جهت شمال به سمت قطب پرواز می کنید،به دنبال حیات وحش نیز باشید.(به خرس های قطبی و نهنگ ها فکر کنید) و با بیدار شدن در قطب شمال،انجام کارهای خود را در یکی از دور افتاده ترین مکان های روی زمین تجربه کنید.

کارل اسکار لاواکزک، مدیرعامل Ocean sky Cruises گفت: ما با بهترین شرکت های کارهای علمی و تجربی در جهان برای اطمینان از اجرای سفرهای هوایی در آینده به عالی ترین شکل ممکن،همکاری می کنیم. پلوروس پیشرو در عرصه ی ماجراجویی های خاص است و ما نیز خوشحالیم که در این سفر منحصر به فرد به قطب شمال پیشگام هستیم.

درحال حاضر برنامه‌هایی برای مسیرها و مقاصد بیشتری برای سفر رفت و برگشت 36 ساعته وجود دارد و جزئیات بیشتر در مورد ویژگی‌های تجارب خطوط Pelorus و Ocean Sky Cruises در سال 2023 در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.