تغییرات طراحی گوشی گلکسی S24 سامسونگ فاش شد

گوشی های تاشوی سامسونگ در حال حاضر در بازار موجود هستند و با فروکش کردن هیجان ناشی از آن  توجه به شایعات مربوط به خانواده گلکسی S24 آینده دوباره آغاز می شود.

به گزارش تکناک،آخرین شایعات بر تغییر قابل توجهی در طراحی  Galaxy S24 و S24+ تمرکز دارد.

بر اساس اطلاعاتی که از منبع معتبری به نام “Ice Universe” به دست آمده است، سامسونگ قصد دارد قاب جانبی Galaxy S24 و S24+ را صاف کند تا آنها را با ظاهری شیک‌تر، مانند گلکسی  Z Fold5و Z Flip5 ، هماهنگ‌تر کند. در حال حاضر، پشت گلکسی S23 و S23+ صاف است، اما قاب میانی آنها کمی بیرون زده است. انتظار می‌رود که این جنبه طراحی در مدل جدید تغییر کند.

یک سری علت‌های ممکن برای این تصمیم وجود دارد. این تصمیم ممکن است تحت تأثیر عوامل خارجی قرار گرفته باشد. همانطور که روند طراحی سال های اخیر طرح های تخت با لبه های تیز را ترجیح داده است. با پیروی از این روند، سامسونگ بدون در نظر گرفتن جریان مد روز، طراحی گلکسی S24 را بیشتر ارتقا دهد.

جالب اینجاست که در این افشاگری چیزی در مورد Galaxy S24 Ultra ذکر نشده است. با توجه به الگوی مدل‌های قبلی خانواده گلکسی S ، احتمالاً مدل الترا مسیر متفاوتی در زمینه طراحی خواهد داشت. سامسونگ اغلب تغییرات کوچکی را در مدل الترا اعمال می‌کند تا مطمئن شود که این مدل برجسته و قابل تشخیص است.

همانطور که انتظارات برای سری گلکسی S24 افزایش می یابد، افشاگری ها و شایعات نیز افزایش می یابد. با توجه به اینکه دستگاه‌های تاشو سامسونگ در حال حاضر معروف هستند، کاربران و علاقه‌مندان به فناوری مشتاقانه منتظر رونمایی رسمی از سری Galaxy S24 هستند.

تغییر طراحی گزارش‌شده برای Galaxy S24 و S24+ به طور بالقوه مطابق با روند طراحی فعلی، به ظاهر ساده‌تر و مدرن‌تر اشاره می‌کند. با این حال، سرنوشت گلکسی S24 Ultra همچنان یک راز باقی مانده است. همانطور که سامسونگ به سنت خود در تمایز این مدل با عناصر طراحی منحصر به فرد ادامه می دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.