توییتر آبی با ویژگی‌های جدید آغاز به کار کرد

پس از حدس و گمان های فراوان توییتر از امروز دوشنبه سرویس اشتراک توییتر آبی را دوباره راه اندازی کرد.

به گزارش تکناک، توییتر آبی در هنگام راه‌اندازی چندین ویژگی از جمله علامت‌های آبی را برای مشترکین ارائه می‌کند. با این حال، آن دسته از کاربرانی که از طریق iOS توییتر را مشترک می شوند، قیمت بیشتری نسبت به کسانی که از طریق وب سایت توییتر مشترک می شوند، پرداخت خواهند کرد.

از Twitter Blue چه انتظاری داریم؟

ویژگی توییتر آبی اضافه کردن یک علامت آبی برای پروفایل کاربرانی است که مشترک می شوند. در حالی که توییتر ماه گذشته این قابلیت را برای مدت کوتاهی راه اندازی کرد، پس از مشکلات عمده در مورد جعل هویت، این قابلیت لغو شد. این بار، توییتر می گوید در حال انجام چند کار است که امیدوار است جعل هویت را از بین ببرد.

برای دریافت علامت آبی پس از اشتراک در Twitter Blue، حساب توییتر شما به یک شماره تلفن تأیید شده نیاز دارد. این علامت پس از “بازبینی” حساب شما ظاهر می شود، اما مشخص نیست که این روند بررسی دقیقاً شامل چه مواردی می شود. علاوه بر این، اگر دسته توییتر، نام نمایشی یا عکس نمایه خود را تغییر دهید، علامت آبی شما تا زمانی که حساب شما بازبینی شود حذف خواهد شد.

توییتر برای کمک به نشان دادن بین مشترکین آبی توییتر و سایر حساب‌های برند، می‌گوید از یک علامت طلایی برای مشاغل استفاده خواهد کرد. «حساب‌های دولتی و چندجانبه» یک علامت خاکستری دریافت خواهند کرد. علامت طلایی جدید اکنون در حال عرضه است و علامت خاکستری “آخر هفته” راه اندازی می شود.

علامت تیک آبی به وضوح همان چیزی است که توییتر معتقد است بزرگترین ویژگی توییتر آبی خواهد بود. در زمان راه‌اندازی، این اشتراک از ویرایش توییت‌ها و «دسترسی زودهنگام» به سایر «ویژگی‌های جدید انتخاب کنید» پشتیبانی می‌کند.

توییتر می‌گوید در آینده، توییتر آبی از ارسال ویدیوهای طولانی‌تر و همچنین آپلود با کیفیت 1080p نیز پشتیبانی می‌کند. توییتر همچنین می‌گوید که پاسخ‌های حساب‌های آبی توییتر در ذکر و جستجو در اولویت قرار خواهند گرفت. مشترکین آبی توییتر نیز نیمی از تبلیغات را خواهند دید. باز هم، اینها ویژگی هایی هستند که شرکت می گوید به زودی ارائه می شود.

در همین حال، ایلان ماسک نیز تایید کرده است که توییتر قصد دارد حداکثر محدودیت طول توییت را به 4000 کاراکتر افزایش دهد. این یک افزایش عمده از محدودیت 280 کاراکتری موجود است. هیچ صحبتی در مورد زمان اجرای این تغییر وجود ندارد. همچنین مشخص نیست که آیا توییت‌های طولانی‌تر برای همه در دسترس خواهد بود یا فقط برای مشترکین Twitter Blue.

اگر از طریق وب سایت توییتر مشترک شوید، Twitter Blue 8 دلار در ماه هزینه خواهد داشت. اگر بخواهید از طریق توییتر برای iOS مشترک شوید، توییتر ماهانه 11 دلار برای جبران هزینه های اپ استور دریافت می کند. اشتراک از طریق سیستم اپل مزایایی دارد، از جمله عدم نیاز به اشتراک‌گذاری مستقیم اطلاعات صورت‌حساب و پرداخت با توییتر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.