خانه رویایی لیونل مسی در آمریکا طراحی شد

انتقال لیونل مسی به تیم اینتر میامی آمریکا، طراحی‌های معماری خلاقانه برای خانه‌ای که ممکن است وی در آن زندگی کند، را به دنبال داشته است.

به گزارش تکناک، یک خانه مفهومی به نام “عمارت مسی در میامی” که توسط ولیز آرکیتکتو در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده، سه طبقه از تجهیزات مدرن و لوکس، بالکن‌های متعدد و چندین استخر را در یک جزیره جای داده است.

این پروژه که قبلاً توسط میامی هرالد گزارش شده، در روزهای اخیر توجه زیادی در فضای مجازی جلب کرده است.

خورخه لوئیس ولیز کوینتانا، معمار آن، در بیانیه‌ای به فاکس بیزینس گفت که هزینه تخمینی آن بین 80 تا 100 میلیون دلار خواهد بود.

ولیز گفت:این مبلغ شامل انتخاب دقیق مواد لوکس و با کیفیت، تکنولوژی پیشرفته و جزئیات معماری بی‌نظیر است که به این عمارت ویژگی‌های منحصر به فرد خود را می‌دهد،علاوه بر این، این مبلغ هزینه‌های مرتبط با ساخت یک زیرساخت پیچیده، و همچنین خدمات و امکانات استثنایی این مسکن ویژه را نیز در بر می‌گیرد.”

طبق پست‌های رسانه‌های اجتماعی ، عمارت مفهومی «M» در داخل، اتاق‌های بازی و یک سینمای خانگی را به اضافه یک گاراژ بزرگ در خود جای داده است. عبارت «مسی» در کف یک اتاق نقش بسته است.

ولیز اعلام کرد که الهامات او برای این مفهوم معماری شامل “شخصیت نمادین و حرفه‌ای برجسته” مسی و “ارتباط ذاتی با محیط زیست دریایی” است. با این پروژه، او می‌خواست جنبه‌های هر دو را در طراحی جای دهد.

معمار از نرم‌افزارهایی مثل SketchUp و Lumion برای خلق این مفهوم استفاده کرده است.

در بیرون عمارت، امکانات فراوانی وجود دارد، جایی که یک سرسره پیچیده به استخر بی‌کران بزرگی منتهی می‌شود و همچنین چاله‌های آتش هم فراوان است. طراحی این مفهوم به گونه‌ای است که به هلی‌کوپترها و قایق‌ها نیز دسترسی دارد.

ایده اولیه برای این عمارت از یک فرآیند همکاری و غنی‌سازنده با معمار مکزیکی ULI پدید آمد. ولیز به فاکس بیزینس گفت: گفت‌وگوهای دقیق و عمیق” آنها و ایده‌هایی که از آنها نشأت گرفت  پایه و اساسی برای طراحی فراهم کرد.

مسی، که قبلاً برای تیم پاری سن‌ژرمن بازی می‌کرد، از اوایل تابستان با اینتر میامی همراه شده است و برای اولین بار در یک بازی در تاریخ ۲۱ ژوئیه با تیم مستقر در فورت لادردیل به میدان رفته است.

در ماه ژوئیه، شهردار فورت لادردیل، دین ترانتالیس، به فاکس بیزینس گفت که ورود مسی به این منطقه از حالا شروع به ایجاد تأثیر مثبت بر اقتصاد آن کرده است.

او در تیم اینتر میامی، که مالکیت آن در دست هورخه ماس، دیوید بکهام و خوزه ماس است، تاکنون 10 بازی انجام داده است. این تیم از سال ۲۰۱۸ تاسیس شده است.

1 دیدگاه برای “خانه رویایی لیونل مسی در آمریکا طراحی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.