رونمایی از  Pixel Fold در رویداد Google I/O

هفته آینده، گوگل اولین گوشی تاشو خود به نام Pixel Fold را در جریان رویداد Google I/O 2023 معرفی خواهد کرد.

هفته آینده، گوگل اولین گوشی تاشو خود به نام Pixel Fold را در جریان رویداد Google I/O 2023 معرفی خواهد کرد.

به گزارش تکناک، گوگل هیچ مشخصاتی از این دستگاه را فاش نکرده است، اما در یک تیزر ویدیویی کوتاه، ابعاد صفحه نمایش بیرونی آن در حالت باز نشان داده‌شده است و به نظر می‌رسد مشابه با دستگاه های گلکسی Z Fold سامسونگ باز می شود.

چیدمان دوربین‌های پشتی، شبیه به سایر دستگاه‌های پیکسل، اما با برجستگی کمتر است. این مسأله اطلاعات لو رفته در مطالب تبلیغاتی را تأیید می کند. حتی ویدیویی برای بررسی این مشخصات منتشر شده است.

طبق گزارش ماه آوریل CNBC، دستگاه Pixel Fold گوگل، یک تلفن 5.8 اینچی با امکان تبدیل به یک تبلت 7.6 اینچی خواهد بود. با توجه به گزارش‌ها، این دستگاه با وزن 10 اونس، و با قیمتی بیش از 1700 دلار، دارای یک پردازنده Tensor G2 گوگل و “بادوام ترین لولا در یک تاشو” خواهد بود. جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ، Z Fold 4 با قیمت 1799 دلار عرضه شده است.

تاریخ رونمایی 

علاقمندان انتظار معرفی Pixel Fold گوگل در رویداد I/O سال گذشته را داشتند، اما این دستگاه برای عرضه در سال 2022 آماده نشد. با این حال، شایعات در مورد عرضه آن طی سال گذشته نیز کاهش نیافت. با توجه به تمرکز امسال گوگل و تشویق توسعه دهندگان اندروید به تمرکز بر توسعه برنامه های مطابق با دستگاه‌های تاشو و صفحه نمایش های بزرگتر، احتمالا نتیجه این تعلل و انتظار را هفته آینده با عرضه این دستگاه و تبلت جدید پیکسل خواهیم دید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.