شیائومی 2 گوشی جدید ارزان قیمت عرضه کرد

شرکت ردمی زیر مجموعه شرکت شیائومی بی سر و صدا دو گوشی پایین رده  Redmi A2 و Redmi A2+ را به وب سایت Mi خود اضافه کردند.

شرکت ردمی که زیرمجموعه شیائومی است، به تازگی گروهی از گوشی های هوشمند جدید خود از جمله Redmi Note 12، Redmi Note 12 5G، Redmi Note 12 Pro و Redmi Note 12 Pro+ را منتشر کرده است. با این حال، آنها همچنین بی سر و صدا دو گوشی پایین رده  Redmi A2 و Redmi A2+ را به وب سایت Mi خود اضافه کردند.

به گزارش تکناک گوشی Redmi A2 دارای صفحه نمایش 6.52 اینچی لمسی 720×1600 است و از پردازنده MediaTek Helio G36 با 2 یا 3 گیگابایت رم پشتیبانی می کند. این گوشی (smartphone : handheld mobile telephone/computer) دارای 32 گیگابایت حافظه قابل ارتقا، دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی با لنز کمکی QVGA، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 10 واتی است. این دستگاه دارای یک شارژر 10 واتی در جعبه است و از طریق microUSB شارژ می شود.

 

بیشتربخوانید

 

 

این گوشی اندروید 12 (Go Edition) را اجرا می کند و از 5G پشتیبانی نمی کند، اما دارای جک 3.5 میلی متری هدفون است. Redmi A2+ در اصل همان دستگاه است، حسگر اثر انگشت آن در پشت گوشی قرار دارد. هر دو این گوشی ها در رنگ های آبی روشن، سبز روشن و مشکی موجود هستند.

اگرچه این گوشی ها ارزان‌قیمت هستند، اما گزینه‌های مقرون به صرفه‌ای را برای کسانی که به جدیدترین و بهترین فناوری نیاز ندارند، ارائه می‌کنند. این گوشی ها با ویژگی های اولیه و قیمت پایین خود، ممکن است برای کسانی که به دنبال یک دستگاه ساده و کاربردی بدون پرداخت هزینه زیاد هستند، گزینه جذابی باشند.

جالب است که شیائومی (Xiaomi : Chinese electronics company) خیلی بی سر و صدا این دستگاه ها را به وب سایت خود اضافه می کند. این شرکت می گوید که این گوشی ها تمرکز اصلی این شرکت نیستند. اما با این وجود این گوشی ها برای مصرف کنندگانی که به دنبال گزینه ای مقرون به صرفه هستند، کاملا انتخابی مناسب است.

به طور کلی، Redmi A2 و Redmi A2+ ممکن است هیجان‌انگیزترین دستگاه‌های موجود در بازار نباشند، اما آنها یک گزینه مقرون به صرفه برای کسانی که فقط به یک گوشی هوشمند اولیه نیاز دارند، هستند. این دو گوشی با ویژگی‌هایی مانند فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقا، جک هدفون و باتری با ظرفیت بالا، عملکردی کاربردی برای استفاده روزمره ارائه می‌دهند. انتظار می رود که این دو گوشی در بازارهای جهانی پرفروش باشند.

8 دیدگاه برای “شیائومی 2 گوشی جدید ارزان قیمت عرضه کرد

  1. Amirabas گفته:

    درودبرتمام هم میهنانی که مانندمن ازسال۲۰۱۶هنوزنتوانسته ام بعلت افزایش قیمتها یک موبایل مانندهمینj7 خودم راکه نیمه سوزشده وصفحه اش پرت وپرت میکندبخرند؟؟بدون شک دیگرگوشی پائین تراز۴تا۵ میلیون رده پائین هم دیگروجودندارد،a04با۴میلیون تومانa13با ۴ میلیون شده۶۸۰۰میلیون،این ردمیa1وردمیa2 هم فقط بدرد دست گرفتن وتماس واس ام اس دادن خوب است وگرنه باقیمتش که حتمابیش ۳۵۰۰ میلیون است هیچکاری ازش برنمی آید؟؟پرچمدارانش لگ وباگ دارندوای بحال اینها؟؟متاسفم که حتامردمان خودمان وفروشندگان لااقل رحم ندارندویک موبایل درچندفروشگاه باتفاوت میلیونی بفروش میرسد،ازماست که برماست،

  2. ali reza گفته:

    گوشی من از ایناست و فقط 3میلیون خریدم اما الان خیلی کرون شده ازم 5میلیون خواستن ندادم الان قیمت این خیلی خوبه و شیامی هم نیستن ردمی 1 هستن با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.