عرضه گوشی جدید اوپو با طراحی دوربین جدید

گوشی Oppo Find N3 Flip ممکن است در آینده ای نزدیک با طراحی دوربین جدید و همان نمایشگر خارجی عرضه شود.

به گزارش تکناک، در حال حاضر، تلفن‌های تاشو با عرضه محصولاتی مانند Motorola Razr+ و Samsung Galaxy Z Flip 5، سال پرباری را تجربه می‌کنند و به نظر می‌رسد Oppo Find N3 Flip نیز با طراحی دوربین جدید، اما با همان نمایشگر خارجی، در حال آماده‌سازی برای عرضه باشد.

نسخه اول تلفن همراه تاشو اوپو یعنی، Oppo Find N3 Flip، در پایان سال گذشته با یک پیشنهاد که در آن زمان بسیار نوآورانه به نظر می‌رسید، معرفی شد.

این دستگاه در فوریه و مارچ وارد بازار جهانی شد و دارای یک نمایشگر کاور با اندازه ۳.۲۶ اینچ بود که در آن زمان قابلیت‌های بیشتری نسبت به سایر گزینه‌ها داشت. بقیه قسمت‌های دستگاه نیز بسیار عالی بودند با دوربین قوی، سخت‌افزار خوب و نرم‌افزاری که به خوبی بر روی تلفن همراه تاشو کار می‌کرد.

اما چند ماه بعد، “برتری” اوپو تا حدی کاهش یافته است. با بازگشت موتورولا Razr و عرضه جدید Samsung Galaxy Z Flip 5، تلفن‌های تاشو با نمایشگرهای بزرگتر و قابلیت‌های بیشتری نسبت به هر زمان دیگری عرضه شده‌اند.

با تلفن همراه تاشوی Oppo Find N3 Flip، به نظر می‌رسد که شرکت هیچ تغییری را در نمایشگر خارجی اعمال نخواهد کرد. طرح جدید Find N3 Flip که توسط PriceBaba به اشتراک گذاشته شده است، طراحی با همان شکل و اندازه کلی نمایشگر اما با یک ماژول دوربین جدید در کنار آن را نشان می‌دهد. به جای دو برش جداگانه، یک ماژول دوربین دایره‌ای با سه حسگر دوربین وجود دارد. یک فلاش در خارج از آن دایره قرار گرفته است و همچنین برند Hasselblad نیز وجود دارد.

علاوه بر آن، به نظر نمی‌رسد طراحی زیاد تغییر کند. یک نسخه قبلی نیز این امر را نشان داده بود، اما در آن نسخه طراحی به‌روزشده دوربین وجود نداشت.

با این حال، لازم نیست مدت زیادی منتظر بمانیم تا بفهمیم. این آخرین گزارش ادعا می‌کند که اوپو Find N3 Flip را به زودی در این ماه، حداقل در چین عرضه خواهد کرد. با این حال، انتشار جهانی با انتشار آن در ماه سپتامبر خیلی عقب نخواهد بود. این زمان به طور قابل ملاحظه‌ای از انتظار معمول دور است، زیرا اوپو معمولاً در پایان سال تلفن‌های همراه تاشو جدید اعلام خواهد کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.