محصولات جدید شیائومی رونمایی شد

شیائومی همانطور که وعده داده بود ساعاتی پیش از چند محصول جدید خود از جمله گوشی تاشو ،تبلت و ساعت هوشمند در مدل های مختلف رونمایی کرد.

به گزارش تکناک، در ادامه مروری گذرا به محصولات معرفی شده توسط این برند بزرگ چینی خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید:

گوشی تاشو Xiaomi Mix Fold 3

شیائومی به صورت رسمی از گوشی تاشو Xiaomi Mix Fold 3 با پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 رونمایی کرد.

این گوشی با پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 عرضه شده و گفته شده نسخه‌ای از گوشی تاشو شیائومی میکس فولد ۳ با بدنه‌ای از جنس فیبر سرامیک عرضه خواهد شد که نسبت‌ به شیشه سبک‌تر و بسیار مقاوم‌تر است.

تبلت Xiaomi Pad 6 Max

شیائومی به صورت رسمی از تبلت Xiaomi Pad 6 Max رونمایی کرد این گوشی دارای صفحه نمایش 14 اینچی و پردازنده Snapdragon 8+ Gen 1 است و از باتری: 10000 میلی‌آمپر ساعت بهره می برد.

تبلت Xiaomi Pad 6 Max با عملکرد “Free Workbench” خود تبلتی قدرتمند و چند منظوره خواهد بود. این دستگاه بهبود بهره‌وری را هدف قرار داده است و به کاربران تجربه‌ای یک پارچه در کار ارائه می‌دهد.

با فضای کاری سفارشی، مدیریت آسان فایل و دسترسی به ابزارهای بهره‌وری، تبلت Xiaomi Pad 6 Max یک دستگاه است که می‌تواند کارایی جریان کار را بهبود بخشد. برای هر کسی که حرفه‌ای، دانشجو یا کاربر عادی است، تبلت Xiaomi Pad 6 Max قول می‌دهد به نیازهای کاربران پاسخ دهد.

ساعت هوشمند می بند 8 پرو

ساعت هوشمند می بند 8 پرو با شباهت عجیب به اپل واچ با صفحه‌نمایش 1.74 اینچی OLED، پشتیبانی از ۱۶٫۷ میلیون رنگ و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز معرفی شده است.

 

 

2 دیدگاه برای “محصولات جدید شیائومی رونمایی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.