معرفی 5 شغل پردرآمد دنیای فناوری

در حالی که شاهد تعداد زیادی اخراج نیروی کار در بخش فناوری شرکت ها وجود داشته است و بیش از 211هزار نفر در سال جاری اخراج شده اند اما بازیگران بزرگ فناوری نسبت به قبل از همه‌گیری کرونا، کارکنان بیشتری را در حال حاضر به کارگیری می کنند.

به گزارش تکناک، برای مثال مایکروسافت تعداد کارکنان خود را 5 درصد کاهش داده است، با این حال تعداد کل کارکنان آن بسیار بالاتر از چیزی است که قبل از بحران کرونا بود.

به طور مشابه، در آلفابت، شرکت مادر گوگل، تعداد کارمندان در سال 2020 حدود 135000 نفر بود. در حال حاضر، علیرغم آن تعدیل های سنگین، تعداد کارکنان به 178000 نفر رسیده است.

یک خبر خوشحال کننده دیگر برای کسانی که در حوزه تکنولوژی کار می کنند این است که آنها مورد تقاضا هستند. در مواجهه با شکاف مهارتی عمیق، در حال حاضر، کمبود استعداد جهانی به بالاترین حد خود در 16 سال گذشته رسیده است.

سوال بعدی این است که مشاغل پرتقاضا چقدر حقوق می گیرند؟ یک تحقیق اخیر از ارائه‌دهنده دوره Career Foundry، نقش‌های پردرآمد فناوری را شناسایی کرده است.

  1. معمار راه حل های ابری

میانگین حقوق پایه: 132700 دلار در سال

در ایندیاناپولیس، Infologitech یک معمار راه حل های ابری را استخدام می کند تا مسئول نظارت، نگهداری و پیکربندی سیستم ها و زیرساخت های مختلف مبتنی بر AWS باشد که از طرح ها و پروژه های استراتژیک پشتیبانی می کند.

شما به هفت سال تجربه در طراحی و توسعه اپلیکیشن های مبتنی بر وب و ابر، سه سال تجربه AWS Cloud Technology، از جمله EC2، VPC، S3، EBS، IAM، RDS، Cloud Watch، و همچنین همان سطح تجربه در طراحی و معماری برنامه های وب بدون سرور با استفاده از AWS Lambda و API Gateway.

با حقوق ساعتی تا 80 دلار، این نقش می تواند بیش از 150000 دلار در سال برای شما درآمد داشته باشد.

  1. مدیر محصول (نرم افزار)

میانگین حقوق پایه: 102,866 دلار در سال

تسلا به دنبال مدیر محصول نرم افزار Sr در فرمونت است. به عنوان یک مدیر محصول برای سیستم مدیریت چرخه عمر قرارداد داخلی خود، شما این فرصت را خواهید داشت که از طراحی و اجرای ابزارهایی برای پشتیبانی از فرآیند دیجیتالی شدن در تمام محصولات تسلا در سطح جهانی پشتیبانی کنید.

این نقش شامل ارزیابی نیازمندی ها، ایجاد الزامات و اسناد طراحی و مدیریت تغییرات عمده سیستم ها از طراحی تا پشتیبانی پس از اجرا است.

برای درخواست شما به مدرک لیسانس یا فوق لیسانس در مهندسی، MBA یا معادل آن، به علاوه تا پنج سال تجربه در مدیریت محصول نیاز دارید.

  1. مهندس امنیت سایبری

میانگین حقوق پایه: 99,887 دلار در سال

بوز آلن همیلتون یک شغل خالی برای مهندس امنیت سایبری در سن آنتونیو دارد، جایی که محدوده حقوق برای این شغل بین 58300 تا 133000 دلار است.

شما راه‌حل‌های امنیتی را در راستای استراتژی امنیتی ایجاد و پیاده‌سازی خواهید کرد، آگاهی از روندهای بازار و فناوری را حفظ خواهید کرد تا بهترین راه‌حل‌ها را برای مشتریان ارائه دهید و دانش عملکردی، کاری و عمومی صنعت را به کار ببرید.

برای در نظر گرفته شدن، به مدرک لیسانس، تجربه زیرساخت شبکه، توانایی تشخیص ناهنجاری سیستمی، آشنایی به مفاهیم قانون دیجیتال و مجوز TS/SCI نیاز دارید.

  1. مهندس نرم افزار

میانگین حقوق پایه: 90777 دلار در سال

نورثروپ گرومن به دنبال یک مهندس نرم افزار در مک کللان است. در این نقش مهندس نرم افزار، شما یک فرصت چالش برانگیز و ارزشمند خواهید داشت تا بخشی از تحول دیجیتالی در سطح سازمانی باشید.

شما نرم افزارهای کاربردی و سیستم هایی که حاوی راه حل های منطقی و ریاضی هستند را طراحی، توسعه، مستندسازی، آزمایش و اشکال زدایی می کنید، تحقیقات چند رشته ای انجام می دهید. با طراحان تجهیزات ویا مهندسان سخت افزار در برنامه ریزی، طراحی، توسعه و استفاده از سیستم های پردازش داده های الکترونیکی برای توسعه محصول و نرم افزار تجاری همکاری می کنید.

اگر می خواهید در نظر گرفته شوید باید مدرک لیسانس با حداقل دو سال تجربه مرتبط داشته باشید و بر یک یا چند مورد از موارد زیر تسلط داشته باشید: C++، Java، C، C#، Net. مقیاس دستمزد جذاب 85000 تا 127400 دلار است. اگر مورد نطر شماست است، جزئیات بیشتری دریافت کنید.

  1. مهندس بلاک چین

میانگین حقوق پایه: 90000 دلار در سال

CyberThink Inc به دنبال یک مهندس بلاک چین برای کار از راه دور است. شما می توانید از 75 تا 95 دلار در ساعت، معادل 152،000 تا 197،000 دلار در سال درآمد کسب کنید.

وظایف روزمره شما فعالیت به عنوان مدیر پروژه برای رهبری معماری فنی، توسعه بلاک چین و توسعه رابط داده خواهد بود.

شما تیمی از توسعه‌دهندگان فنی و مهندسین ابر را در راه‌اندازی محیط‌های یکپارچه‌سازی بلاک چین AWS رهبری می‌کنید و رابط داده و توسعه کد زنجیره‌ای را از جمله وظایف دیگر مدیریت خواهید کرد.

شغل های پردرآمدتر

همچنین طبق تحقیقات، توسعه دهندگان Full-Stack میانگین حقوق پایه 81,891 دلاری دارند، طراحان UX می توانند انتظار داشته باشند حدود 76,314 دلار درآمد داشته باشند و مدیران بازاریابی دیجیتال به طور متوسط ​​71,188 دلار درآمد دارند. نقش های تحلیلگر داده حدود 64705 دلار است و به عنوان یک توسعه دهنده وب می توانید حدود 61774 دلار درآمد کسب کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.