مک بوک ایر جدید اپل چه ویژگی هایی دارد؟

اپل قصد دارد مک بوک ایر جدید را با ویژگی های پیشرفته عرضه کند.آخرین دستگاه پرچمدار اپل احتمالا در ماه آوریل با صفحه نمایش 15 اینچی معرفی خواهد شد

اپل قصد دارد مک بوک ایر جدید را با ویژگی های پیشرفته عرضه کند. طبق گزارش ها، آخرین دستگاه پرچمدار در ماه آوریل با صفحه نمایش 15 اینچی معرفی خواهد شد.

به گزارش تکناک، مهمتر از همه، لپ تاپ مجهز به تراشه M2 خواهد بود تا فرآیندها را به خوبی اجرا کند. علاوه بر این، Macbook Air جدید از بلوتوث 5.3 و Wi-Fi 6E پشتیبانی می کند.

برای دیدن Macbook Air  جدید اپل باید چند ماه دیگر صبر کنیم زیرا این شرکت فعلا در حال آزمایش ویژگی های لپ تاپ است. با توجه به روندهای قبلی و فعلی، کارشناسان فناوری چندین ویژگی را برای مک بوک  ایر جدید اپل پیش بینی کرده اند.

مک بوک ایر جدید اپل یکی از مورد انتظارترین دستگاه های اپل است. به لطف ویژگی های خود، در بین رقبای خود در جایگاه بالاتری قرار گرفته است. بر اساس پیشبینی های متخصصان این حوزه میتوان ویژگی های زیر را از مک بوک ایر آینده انتظار داشت.

صفحه نمایش 15 اینچی اپل مک بوک پرو

اولین شایعه این است که مک بوک ایر جدید دارای صفحه نمایش 15 اینچی خواهد بود که بزرگترین نمایشگر لپ تاپ است. مدل قبلی دارای صفحه نمایش 13.6 اینچی بود که با صفحه نمایش 11 اینچی شروع می شد. در حالی که مک بوک 13 اینچی در سال 2024 معرفی خواهد شد دارای LCD سنتی خواهد بود.

تراشه M2

لپ تاپ 15 اینچی جدید دارای تراشه M2 است که کاملاً شبیه به تراشه نمایشگر 13 اینچی است. اپل ادعا می کند که تراشه M2 دارای 35٪ پردازنده گرافیکی سریعتر و 18٪ پردازنده مرکزی سریعتر است. قابل ذکر است که این تراشه دارای موتور عصبی 40 درصد سریعتر است. شایعات حاکی از آن است که لپ تاپ 15 اینچی دارای تراشه های M2 و M2 Pro خواهد بود. با این حال، لپ تاپ ممکن است فاقد مارک Air باشد.

عمر باتری طولانی

طبق گزارش ها، مک بوک ایر جدید اپل دارای شاسی بزرگ تری خواهد بود. بنابراین می توان انتظار داشت حجم باتری بزرگتر و ظرفیت باتری بیشتر شود. اپل ادعا می کند که مک بوک ایر 13 اینچی اپل با یک بار شارژ تا 18 ساعت دوام می آورد. این باتری در موارد نادر، می تواند تا 20 ساعت در هر بار شارژ دوام بیاورد.

WI-FI 6E

مک بوک ایر 13 اینچی جدید اپل ممکن است با Wi-Fi 6 عرضه شود، در حالی که اپل مک بوک ایر جدید 15 اینچی ممکن است دارای Wi-Fi 6E باشد. شایان ذکر است که این شرکت قبلاً Mac Mini را با تراشه Wi-Fi 6E و M2 در ماه گذشته به‌روزرسانی کرده بود. Wi-Fi 6E در باندهای 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز کار می کند. در مقابل، Wi-Fi 6E با فرکانس 6 گیگاهرتز کار می کند.

در نتیجه، اتصال Wi-Fi 6E باسرعت بیشتر و با تداخل سیگنال کمتر و تأخیر کمتری کار میکند. برای داشتن بیشتر سرعت، باید مطمئن شوید که دستگاه شما به یک روتر Wi-Fi 6E از برندهای معروف مانند Netgear، Asus و TP-Link متصل است. اپل تاکنون این قابلیت اتصال را در چندین دستگاه از جمله مک مینی، مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی و آیپد پرو قرار داده است.

بلوتوث 5.3:

اپل در زمینه اتصال بسیار تهاجمی عمل کرده است. همانطور که می بینیم، این شرکت قابلیت بلوتوث 5.3 را به جدیدترین دستگاه های خود اضافه کرده است. مک بوک ایر جدید اپل می تواند مدل جدیدی باشد که به این نسخه از بلوتوث مجهز میشود. بلوتوث 5.3 مزایای بسیار مانند بهره وری انرژی و قابلیت اتصال پایدار تری را ارائه میدهد.

علاوه بر این، مک بوک ایر جدید اپل می تواند صدای LE را با این فناوری پشتیبانی کند. در نهایت، دستگاه عمر باتری بیشتر، کیفیت صدا بهبود یافته و موارد دیگر خواهد داشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.