نقشۀ بازی GTA 6 ترکیبی از 3 جزیرۀ بزرگ است!

نقشه بازی GTA 6 ترکیبی از 3 جزیره بزرگ است!

اطلاعات جدید برملا شده از نقشۀ بازی GTA 6، نشان می‌دهد که این بازی ترکیبی از 3 جزیرۀ بزرگ است.

به گزارش تک‌ناک، شرکت Rockstar سال گذشته بود که بازی GTA 6 را با یک تریلر سینماتیکی رونمایی کرد. عنوانی که قرار است سال 2025 برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس منتشر شود.

تاکتون اطلاعات چندانی از این بازی توسط Rockstar Games سازندۀ آن منتشر نشده است. بنابراین علاقه‌مندان و طرفداران، به شدت تشنۀ اخباری پیرامون بازی GTA 6 هستند. به تازگی کاربر GTA 6 Countdown در شبکۀ ایکس اطلاعاتی از بازی مورد انتظار آینده برملا کرد.

بر اساس اطلاعات جدید، GTA 6 می‌تواند دارای سه جزیره در نقشۀ خود باشد. این جزایر به احتمال زیاد از مناطقی مثل کوبا، باهاما و برخی دیگر الهام گرفته شود. همچنین این جزایر به غیر از نقشۀ کامل ایالت لئونیدا، مکان‌های اضافی هم دارند.

نقشه بازی GTA 6

اطلاعات مربوط به حضور این سه جزیره بر اساس همان گزارش ارائه شده در شبکۀ X است.

  • نام ایالت تخیلی به طور قطع لئونیدا است.
  • بیشتر اطلاعات برملا شده نشان می‎‌دهد که نقشۀ GTA 6 دو برابر نقشۀ GTA 5 است، امّا در اصل فقط 30 تا 50 درصد بزرگ‌تر از نقشۀ GTA 5 می‌باشد. هر چند این نقشه، جزئیات و دقت بیشتری نسبت به نقشۀ GTA 5 خواهد داشت و شرکت Rockstar قصد دارد نقشه را توسعه دهد.
  • 3 جزیره در بازی وجود خواهد داشت که یکی از آنها به شدت از باهاما الهام گرفته است.
  • شایعه شده که اورلاندو بخشی از نقشه است. با وجود این، بر اساس اطلاعات فاش شده، تنها میامی، مناطق اطراف آن و چند مکان دور افتادۀ دیگر حضور خواهند داشت. همچنین شهری در غرب وجود دارد که بخشی از نقشۀ بازی است.
  • شهری الهام گرفته از «فورت ناکس» وجود خواهد داشت و شهر، قلعه نیز دارد. این شهر برای ذخیرۀ طلا در بازی استفاده خواهد شد.
  • بازیکنان یک مسیر دوچرخه‌سواری در اطراف دریاچۀ لئونیدا پیدا خواهند کرد.
  • بیش از 60 درصد ساختمان‌های بازی قابل ورود هستند و این تعداد ساختمان‌ها را به حداقل 2000 واحد می‌رساند. بازیکنان می‌توانند وارد خانه‌ها و آپارتمان‌های شهر شوند و فضای داخلی را کشف کنند. بخش جالب این است که مکانیسم‌های NPC با هوش مصنوعی به NPCها اجازه می‌دهند در صورت تجاوز با پلیس تماس بگیرند.
  • اجارۀ هتل و متل در بازی امکان‌پذیر خواهد بود.
  • سیستم پوشش کاملاً بازسازی شده و واقع‌بینانه‌تر است.
  • سلاح اره برقی در GTA 6 وجود نخواهد داشت.
  • یک کپی کامل از میامی در GTA 6 ظاهر خواهد شد که قدرت گرافیک و تصاویر با کیفیت بالا را که در توسعۀ بازی به کار رفته است، نشان می‌دهد.

همان‌گونه که توسط شرکت Rockstar تأیید شده است، GTA 6 سرانجام در پاییز 2025 برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X/S عرضه خواهد شد. در حالی که اولین تمرکز آن انتشار بر روی کنسول بوده، امّا این بازی در نهایت مانند GTA 5 بر روی رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

انتظارات زیادی برای این انتشار وجود دارد. پس از موفقیت به دست آمده توسط GTA 5 و کیفیت عالی ارائه شده توسط بازی و عنوان راکستار Redemption 2، طرفداران انتظار دارند این شرکت با GTA 6 بر بازی قبلی خود خود غلبه کند. این بازی دارای دو شخصیت قابل بازی به نام‌های Jason و Lucia خواهد بود. موضوعی که بازی را از دیگر عناوین GTA متمایز می‌کند، وجود یک شخصیت زن قابل بازی است.

افشای اطلاعاتی دربارۀ نقشۀ GTA 6 در حال حاضر گیج‌کننده می‌باشد. با وجود این، می‌توان نتیجه گرفت که GTA 6 نسبت به GTA 5 بهبودیافته است.

در حال حاضر، تمام اطلاعات لو رفته در مورد نقشۀ GTA 6، تریلر 2 و گیم پلی بر اساس شایعات و اطلاعات داخلی می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.