همه آنچه باید از پیکسل واچ 2 بدانید

پیکسل واچ 2 شب گذشته به طور رسمی رونمایی شد و در بازار عرضه شده است .این ساعت هوشمند بسیار شبیه نسل اول خود است.

به گزارش تکناک، نسخه جدید ساعت هوشمند گوگل در حقیقت پر از بهبودهایی است که شما نمی‌توانید ببینید، اما این تغییرات ممکن است رأی شما را درباره ساعت گوگل تغییر ندهد.

سخت افزار یکسان، اما با کمی متفاوت

با شروع از سخت افزار،  پیکسل واچ 2 گوگل به طور موثر همان فرمول را حفظ می کند. این یک دستگاه پوشیدنی با طراحی گرد و صفحه نمایش “قطره آب” است. این ساعت همچنان یک قطعه سخت‌افزار بسیار زیبا است، اما اینبار با استفاده از قطعاتی با ارزش تر بهبود یافته تا تجربه کلی بهتری را ارائه دهد.

این شامل تعویض بدنه به آلومینیوم می شود، که وزن را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد. یک تغییر دیگر، مربوط به تاج است که اکنون بسیار صاف است و همچنین از پیمایش دینامیک پشتیبانی می‌کند.

همچنین، در داخل ساعت، Haptics بهبود یافته است و هر کلیک و لرزشی که در طول نرم‌افزار حس می‌کنید، قدرت بیشتری دارد (Wear OS 4 حتی بیشتر از این تعاملات هاپتیک را داراست).

چیز دیگری که ممکن است توجه شما را جلب کند بهبود عملکرد ساعت پیکسل واچ 2  است.

تراشه سری Snapdragon W5 در  پیکسل واچ 2 یک جهش بیشتر از Exynos 9110 است که در سال گذشته استفاده شد و نتایج خود گویای آن است. شما این را بیشتر در تحقیقات بعدی ما خواهید دید،

در مورد شکل و ظاهر، به جز آنچه که بحث کردیم، تقریباً تغییری نداشته است. ظاهر ساعت پیکسل واچ 2  تقریباً مشابه اصلی است، و این یک نکته مثبت است. همچنین می‌توان به روش شارژ جدید اشاره کرد که شارژ بی‌سیم را با سوکت‌های تماس جایگزین می‌کند و باید به دلیل مغناطیس‌های قوی، برای هم‌ترازی سریعتر و آسانتر باشد.

این بار یک Fitbit واقعی است

نکته مهم دیگری که در مدت کوتاهی در پیکسل واچ 2  پیدا خواهید کرد این است که واقعاً این بیشتر شبیه یک Fitbit واقعی است.

ساعت اولیه پیکسل واچ به وضوح یک ساعت هوشمند بود که بطور قابل توجهی ویژگی‌های یک Fitbit را به طور ناقص در خود جای داده بود. برای برخی از ویژگی‌ها، قابلیت اضافه کردن آن‌ها را داشت اما برای بعضی دیگر، به هیچ وجه پشتیبانی نمی‌کرد. اما ساعت پیکسل واچ 2  همه چیزی را که از یک Fitbit مناسب انتظار دارید، دارد و به آنها اضافه می‌کند.

ویژگی‌های جدید در ساعت پیکسل واچ 2  شامل آموزش تناسب جسمانی و رصد استرس هستند که این ویژگی‌ها بیشتر به دلیل حسگرهای جدید در ساعت 2 وجود دارند. به عنوان مثال، ردیاب ضربان قلب به‌روزرسانی شده گوگل، در حال حاضر پنج نقطه تماس دارد (تقریباً غیرممکن است تا همه پنج نقطه به طور همزمان روشن باشند) و همچنین یک حسگر EDA نیز در آن قرار دارد.

یک مزیت بزرگ دیگر در ساعت پیکسل واچ 2  پشتیبانی از شروع و توقف خودکار تمرینات است.

برای بحث کامل درباره بسیاری از این ویژگی‌ها، باید منتظر بمانیم تا بررسی کامل را ببینیم، اما تاکنون، همه چیز به نظر می‌رسد بهبود قابل توجهی داشته باشد.

پیکسل واچ 2 در نهایت فقط یک نسخه بهتر از ساعت هوشمندی است که سال گذشته دریافت کردیم. اما اگر صادق باشیم، احتمالاً همان چیزی است که ساعت سال گذشته باید می بود.

آنچه در اینجا مهم است و چیزی که گوگل احتمالاً باید بر روی آن تمرکز کند، جذب افرادی است که هنوز به ساعت پیکسل علاقه ندارند. به نظر من، ساعت پیکسل واچ 2  قصد تغییر بازی در تلاش‌های گوگل برای ساعت هوشمند را ندارد. اگر از نسخه اول خوشتان نیامد، از این نسخه نیز خوشتان نخواهد آمد. اگر سخت‌افزار پیکسل واچ 2  اول با نیازها یا ترجیحات شما مطابقت نداشت، این ساعت چیزی را تغییر نمی‌دهد.

ساعت پیکسل واچ 2 ، در ابتدا، بیشتر از هر چیزی، گزینه‌های اندازه‌گیری جدید را باید به همراه داشته باشد، اما تغییرات مهم دیگر می‌تواند شامل کاهش حاشیه‌ها و بهبود قابلیت تعمیر باشد و این مورد در ساعت پیکسل واچ 2 تغییری نکرده است.

اما، در حال حاضر، ساعت هوشمند گوگل به طور قابل توجهی بهتر شده است، و این یک خبر عالی برای افرادی است که واقعا آن را دوست دارند. پیکسل واچ 2 با قیمت پایه 349 دلار در دسترس خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.