معرفی ویژگی های کاربردی هوش مصنوعی بینگ

در طول شش ماه گذشته، این شرکت مشغول افزودن ویژگی‌های جدید برای گسترش هوش مصنوعی بینگ و ارائه قابلیت‌های دیده نشده یا غیرقابل دسترس بود.

به گزارش تکناک، مایکروسافت برای جشن گرفتن موفقیت نیمه سال اول، خلاصه ای از تمام کارهایی که انجام داده است را منتشر کرد.

در ادامه، بهترین به‌روزرسانی‌هایی که هوش مصنوعی بینگ در 6 ماه اخیر دریافت کرده است را بررسی می‌کنیم:

  • Bing Image Creator با استفاده از DALL-E به شما امکان می‌دهد تصاویر را با استفاده از کلمات خود تولید کنید و ایده‌های خود را به واقعیت بپیوندانید.
  • Chat History امکان مرور گفتگوهای قدیمی با بینگ را فراهم می‌کند و امکان ذخیره آن‌ها برای استفاده در آینده را به شما می‌دهد. شما می‌توانید به تاریخچه گفتگوهای خود با استفاده از بخش “Recent Activity” دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این، بینگ به شما امکان حذف، تغییر نام، خروجی‌گیری و به اشتراک گذاری گفتگوهای خود را می‌دهد.
  • SwiftKey integration and Bing Mobile App به مشتریان امکان دسترسی به قدرت هوش مصنوعی در هر زمان و مکانی را می‌دهد. برنامه بینگ تجربه کامل را همراه با ویژگی‌های مخصوص موبایل مانند ویجت صفحه اصلی و ورودی صوتی ارائه می‌دهد. همچنین، یکپارچگی با SwiftKey قابلیت‌های اضافی مانند ترجمه، ترکیب، اصلاح اشتباهات تایپی، بازنویسی و غیره را فراهم می‌کند.
  • Windows Copilotتجارب مبتنی بر هوش مصنوعی را به کامپیوترهای ویندوز ۱۱ می‌آورد و کنترل‌ها و یکپارچگی‌های خاص دستگاه را فراهم می‌کند. در حال حاضر، Windows Copilot فقط برای کاربران Windows Insiders که از نسخه‌های پیش‌نمایشی کانال‌های بتا،  Devو Canary استفاده می‌کنند، در دسترس است.
  • Third-party browser support به شما امکان می‌دهد تا از Chrome، Safari و مرورگرهای دیگر به بینگ چت دسترسی پیدا کنید.
  • Visual Search اکنون به مشتریان کمک می‌کند تا با هوش مصنوعی بینگ درباره یک تصویر خاص صحبت کنند. این سرویس می تواند زمینه تصویر را درک کند، آن را تفسیر کند و به سوالات مختلف پاسخ دهد.
  • Dark Mode انرژی باتری را صرفه‌جویی می‌کند و استفاده از بینگ در شب را آسان‌تر می‌سازد.
  • Bing Chat Enterprise آخرین افزودنی است که هدف آن ارائه قدرت هوش مصنوعی در محیط کار با حفاظت داده‌های تجاری است.

علاوه بر خلاصه‌ای از به‌روزرسانی‌های اخیر، مایکروسافت آمارهایی را نیز منتشر کرد. طبق پست وبلاگ، بینگ چت بیش از ۱ میلیارد گفت‌وگو را انجام داده و بیش از ۷۵۰ میلیون تصویر را پردازش کرده است.

 

البته، مایکروسافت ارتقای هوش مصنوعی بینگ و افزودن ویژگی‌های جدید به جعبه ابزار خود را به اتمام نرسانده است. این شرکت در حال کار بر تجارب جدیدی مانند پشتیبانی از پلاگین و بهبود ویژگی های موجود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.