کمپانی chevy اطلاعات ماشین هیبریدی جدیدش را فاش کرد

کوروت الکتریکی

کمپانی Chevy به شکل تصادفی جزئیات کمی از کوروت الکتریکی آینده خود را از طریق سیستم شبیه ساز آنلاین این شرکت فاش کرد.

به گزارش تکناک، این اطلاعات جزئیات جدیدی را در مورد این خودرو که با نام Corvette E-Ray 2024 شناخته می‌شود، مانند رنگ‌های عرضه شده ، بسته‌های در دسترس و همچنین نکاتی در مورد نحوه استفاده دقیق از ماشین های الکتریکی نشان داده است.

هنگامی که Chevy اعلام کرد که در اوایل سال جاری یک کوروت الکتریکی می‌سازد،معلوم نبود که آیا منظور یک خودروی هیبریدی پلاگین است یا خودروی هیبریدی معمولی که برای پر کردن باتری‌هایش صرفاً به شکستن احیا کننده تکیه می‌کند.

کوروت الکتریکی

مدل موجود در ویژوالایزر (که می‌توانید برخی از عکس‌های آن را در زیر ببینید) به نظر نمی‌رسد پورت شارژ داشته باشد،که این به این معنی است که نمی‌توانید آن را وصل کنید و کاملا بوسیله برق رانندگی کنید.

اگر می‌خواهید خودروی خود را به برق متصل کنید، Chevy گفته است که یک کوروت کاملاً الکتریکی در دست ساخت دارد که پس از مدل هیبریدی “بسیار سریع” عرضه می‌شود.

در حالی که ویژوالایزر چیزهای زیادی را که خریداران کوروت ممکن است به آنها اهمیت دهند نشان داد،هنوز جزئیات زیادی بی پاسخ مانده است.همانطور که برنامه The Drive اشاره می کند،این برنامه شبیه ساز هیچ اطلاعاتی در مورد مصرف سوخت، قیمت، مشخصات باتری، یا اینکه کدام دکمه ها ترمز احیا کننده را فعال می کند،نداشت.اینها واقعاً چیزهایی نیستند که شما بتوانید فقط با نگاه کردن و گوش دادن به صداهای ماشین متوجه شوید،بنابراین «عکس‌های جاسوسی» که EV Pulse از چیزی که به نظر می‌رسد آشکارا یک ماشین مدل E-Ray که در اطراف دیترویت در حال رانندگی است،گرفته است،در اینجا کمک زیادی نمی کند.

در مورد رتبه EPA آن، E-Ray بیشتر شبیه خودرویی به نظر می رسد که با فناوری هیبریدی پیش می رود، نه صرفا برای صرفه جویی در مصرف سوخت زیرا مثلا با یک سیلندر V8 جفت شده است که برای گشتاور فوری و خارج از خطی که رانندگان خودروهای اسپرت عاشق آن هستند،کاربرد دارد.

با توجه به اینکه شرکت جنرال موتور در زمینه تولید خودروهای برقی بزرگ پیش می‌رود و مواردی مانند شاسی‌بلندهای میان‌رده الکتریکی،کامیون‌ها و هیولاهایی مانند هامر EV را تولید می‌کند،این شرکت اشاره کرده است که می‌تواند تا سال 2025 کوروت را به‌عنوان برند جداگانه خود معرفی کند.این ترکیب احتمالاً شامل خودروهای اسپرت دو در هیبریدی و کاملاً الکتریکی است که در این مقاله در مورد آن صحبت کردیم. همچنین یک نسخه چهار در و حتی یک SUV را نیز می تواند شامل شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.