گوشی Realme GT 3 با شارژ سریع معرفی شد

شرکت  Realme به تازگی گوشی Realme GT3 مورد انتظار خود را با طراحی جذاب و شارژ سریع 240 واتی در نمایشگاه MWC 2023 عرضه کرده است.

شرکت  Realme به تازگی گوشی Realme GT 3 مورد انتظار خود را با طراحی جذاب و شارژ سریع 240 واتی در نمایشگاه MWC 2023 عرضه کرده است.

به گزارش تکناک، به گفته این برند، باتری4600 میلی آمپر ساعتی این گوشی تنها در 9 دقیقه و نیم به طور کامل شارژ می شود و آن را به یکی از سریع ترین گوشی های موجود در بازار تبدیل می کند.

Realme GT 3 گوشی جدیدی نیست، در واقع همان گوشی Realme GT Neo 5  با نام جدید است. این گوشی علاوه بر شارژ سریع،  به دلیل داشتن پشتی جالب RGB نیز قابل توجه است.

برخلاف گوشی محبوب Nothing Phone 1، نور پشتی GT 3 تمام قسمت پشتی را پوشش نمی دهد، بلکه فقط یک مربع کوچک در سمت راست دوربین های آن را پوشش می دهد. این می تواند به عنوان یک چراغ اعلان عمل کند و همچنین در صورت کم شدن باتری به شما هشدار دهد.

digikala

به غیر از این، گوشی هوشمند Realme دارای مشخصات نسبتا استاندارد است. صفحه نمایش 6.74 اینچی OLED  با نرخ تازه سازی 144 هرتزی دارد. وضوح تصویر 2772 در 1240 پیکسل با پوشش 100٪ DCI-P3 و نرخ نمونه برداری لمسی 1500 هرتز است. این گوشی از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 سال گذشته کوالکام پشتیبانی می‌کند. این پردازنده با حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی جفت شده است. یک حسگر اثر انگشت  هم زیر نمایشگر برای امنیت وجود دارد.

دوربین گوشی Realme GT 3 نسبتاً معمولی است که شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی همراه با یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است . برای گرفتن  عکس های سلفی، یک سنسور 16 مگاپیکسلی سامسونگ در داخل یک سوراخ پانچ مرکزی در بالای صفحه نمایش قرار داده شده است. این گوشی دارای یک محلول خنک کننده 8 جزء است که شامل یک محفظه بخار و گرافیت چند لایه برای دفع گرما می باشد.

گوشی Realme GT 3 در سه رنگ سفید، مشکی و بنفش عرضه خواهد شد. این گوشی در 5 مدل ترکیب حافظه به شکل زیر عرضه خواهد شد

8 گیگابایت RAM + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی

12 گیگابایت RAM + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی

12 گیگابایت RAM + 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی

16 گیگابایت RAM + 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی

16 گیگابایت RAM + 1 ترابایت فضای ذخیره سازی داخلی

در حال حاضر، این شرکت تنها قیمت مدل پایه آن را 649 دلار اعلام کرده است. تاریخ فروش و در دسترس بودن گوشی هنوز از سوی شرکت سازنده اعلام نشده است.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.