عرضه گوشی تاشو Moto Razr 2023 قطعی شد

طبق یک افشای بزرگ مربوط به گوشی Moto Razr 2023، نمایشگر بیرونی آن بسیار بزرگتر از نسخه‌های قبلی خواهد بود

موتورولا یکی از اولین شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های تاشو بود و در چند سال گذشته چندین بار دستگاه‌های تاشو خود را با عنوان Razr عرضه کرده است.

به گزارش تکناک، در حال حاضر، این شرکت ساخت نسخه جدید آن را تایید کرده است و به نظر می‌رسد به زودی شاهد عرضه آن خواهیم بود. توسعه گوشی Moto Razr 2023 پیش از این افشا شده بود، اما اکنون این شرکت برای اولین بار توسعه آن را تایید کرده است.

یوانکینگ یانگ، مدیر عامل لنوو در نمایشگاه MWC 2023 به CNBC گفت: در حال کار بر روی نسخه جدیدی از Moto Razr است و به زودی آن را عرضه خواهد کرد. وی هیچ اطلاعات خاصی در مورد تاریخ عرضه احتمالی آن به اشتراک نگذاشت اما با لحنی قابل پیش‌بینی برتری آن نسبت به نسخه‌های پیشین را تایید کرد.

اواخر ماه گذشته، ایوان بلاس افشاگر گفت: گوشی Moto Razr 2023 در تاریخ 1 ژوئن در یکی از رویدادهای موتورولا معرفی خواهد شد، اما او نتوانست تاریخ عرضه خاصی را برای این گوشی به اشتراک بگذارد.

موتورولا آخرین بار گوشی Razr خود را در آگوست 2022 روانه بازار کرد، اما این دستگاه هنوز در ایالات متحده آمریکا در دسترس نیست. به نظر می رسد این شرکت برای معرفی یک تاشو جدید در آمریکا ممکن است منتظر گوشیMoto Razr 2023 خود باشد.

طبق یک افشای بزرگ مربوط به گوشی Moto Razr 2023، نمایشگر بیرونی آن بسیار بزرگتر از نسخه‌های قبلی خواهد بود و برخلاف دستگاه‌های رقبا مانند Oppo Find N2 Flip، به نظر می‌رسد شامل نمایشگر بزرگ با بریدگی برای عناصر دوربین می‌شود.

طراحی کلی تاشوی این گوشی تکراری خواهد بود، اما تا اینجای کار این دستگاه متفاوت ترین دستگاه تاشو موتورولا به نظر می‌رسد. در MWC 2023 شاهد معرفی گوشی‌های تاشو زیادی از جمله Honor Magic Vs و Tecno Phantom V Fold بوده‌ایم، به‌علاوه تأییدیه‌ای از OnePlus در مورد توسعه یک گوشی تاشو منتشر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.